Premier League 2024/2025

Ja. Jag tänkte att det kan inte finnas någon som hade 13 igår, men jodå.

1 gillning

Men när Liverpool lång inder var det rejäl utdellning även på 11 och 12 rätt. Men en hade 13...

1 gillning

Va? Prickade du in 13 rätt igår?

Haha jasså sådan koll hade jag inte.. men vem skulle någonsin sätta på att liverpool förlorar!?.. galet.

Nej nej, inte jag. Fick mitt sämsta resultat på ett år tror jag.

I det stora spel jag är med på hade vi helgarderat både City och... Liverpool Stora värden om favoriterna förlorar.

Har bestämt mig för att skippa tippandet fram till årsskiftet, känner att jag inte riktigt har tid nu när F1 är på upploppet. Ganska befriande ändå.

1 gillning

Har man för mycket omkring sig blir det ju tråkigt. Jag tycker tippandet är otroligt roligt. Men det bär med sig en nackdel. Jag kör ju ett 64-raders provat och då har man ju inte "råd" att tippa försluts för te.x. City. Så då blir man sittande med dubbla känslor. Man vill ju verkligen att City ska förlora, men samtidigt vill man ju att de ska vinna så att tipset går in. Knepigt det där.

2 gillningar

Frustrerande att se hur ineffektiva United är i avsluten och just innan avsluten. 1-1 mot Chelsea är väl inget att skämmas över men ändå frustrerande att se det nästan amatörmässiga i vårt anfall.

1 gillning

Vilken bedrift att Nottingham Forest ligger 3a i ligan ändå!!

Väldigt överraskande. Känns ju inte som de kommer kunna hänga kvar där.

Denna säsong känns så öppen så man vet aldrig..

Och just då haltar United så mycket att man inte ens är topp 6-kandidat.

1 gillning

Det är mycket kvar på säsongen. Men ibland går det bara inte.

Är det över för city?

Väldigt intressant. Vi är väl många som trodde de skulle falla juridiskt, men att de nu skakar sportsligt såg vi i inte komma. Det goda är att jag tror att ju mer de skakar sportsligt ju mer benägen blir man att sätta åt dem juridiskt. Det är iof ett svaghetstecken, men världen är svag just nu.

4 raka torsk, vad har hänt med City? De spelar ju sämre än United.

1 gillning

De kommer båda från en jäkla skit stad :person_shrugging:

2 gillningar

"Världen är svag just nu".... det där lät som tunga ord med en whisky bredvid :heart:

Nu vänder det för United!!

1 gillning