Bekväm match att se. Mycket kontrollerat och det görs mål. Tvärtom mot hur det sett ut ett tag nu.
Svårare än så är inte fotboll..
Bekväm match att se. Mycket kontrollerat och det görs mål. Tvärtom mot hur det sett ut ett tag nu.
Svårare än så är inte fotboll..
Riktigt fin fotboll
Vilken underbar och spännande eftermiddag vi har framför oss. Amorim gör sin premiär som tränare för United idag och jag är sjukt uppspelt och väldigt nervös. Avspark 17:30. Men först ska vi se om Liverpool ångar på.
Fortfarande ett virrigt United. Svag press och dåligt passningsspel samt många spelare som tappat sitt självförtroende. Trodde att en del skulle lösa sig bara en ny tränare kom in. Sedan ska vi notera att Ipswich spelade bra.
Var ju en märklig match med liverpool. Men jag skulle säga det är som vanligt mot bottenlagen och de matcherna vi "ska vinna".
Skönt det löste sig ändå
Jag och en kompis tänkte kolla på PL i Stockholm på lördag. Vilket ställe rekommenderas för att kolla på fotboll nu för tiden?
Ahh, tackar!
Jag kan påstå att vi har årets viktigast match framför oss idag.
Håller vi formen från senaste CL matchen så kan detta gå.
Hoppas verkligen det håller ihop för er... Även vi också håller ihop idag. Inte samma nivå på match som er, men väldigt viktigt att vi börjar ta poäng och då menar jag tre poäng.
För övrigt sjukt fina matcher rent allmänt idag.
Kul att se United, men mycket felpass och ineffektiva i anfallen. Everton äter sig in i matchen.
Vilken fantastisk match! Utöver en period innan första målet såg det riktigt bra ut. Att vi som, av många, ansetts som ett kontringslag på tre matcher visar att vi kontrollerar boll är ju en förändring som heter duga. Anfallare gör mål och spelare springer in i rätt ytor.
Nu får @MrMustang börja kolla på matcherna igen.
Man kanske får ge United en chans igen efter jul. Kul att Zirkse och Rashford gör varsin dubbelmacka
Fan så gött
Tronskifte.
Såg fram mot en PL-match mellan United och Arsenal, men när jag ser Uniteds startelva inser jag att det är en träningsmatch..
Tycker både det är viktigt och smart av Amorim att rotera och testa sig fram nu i början. Men dagens lag är kanske lite väl roterat... Men därför vinner vi väl..
Kul Isak gör mål......men...
United stod upp mot Corner FC… att stå upp för United betyder att det var mer kontrollerat och spelarna verkade vara i rätt position förhållandevis ofta. Sedan är Arsenal Stoke 2.0 och sätter två hörnor. Där går luften ur United men det blir i alla fall inga insläppta spelmål.
Vårt anfallsspel var dock riktigt uselt idag. Men summasumarum ett steg framåt så jag är nöjd och glad.
En torsk med 0-2 och du är nöjd?
Another day at the office för Arsenal