Premier League 2023/2024

0-2 efter 26 minuter. Ridå.

Bedrövligt. Sorgligt

Sitter slökollar på matchen. Inne på andra GT:n som snart är slut. Orkar inte fokusera. Är ETH så här otroligt dålig? Det har ju blivit sämre i december.

1 gillning

Jag har X i denna så ni får se till att heja fram ett mål till.

Där satt den!

Ett till rött mål nu tack.

Nej, just nu har jag 12 rätt på min 64-raders.

Såja!

1 gillning

:neutral_face:

1 gillning

Lite sjukt, skrev till polaren på skämt innan matchen att Höjlund kommer avgöra, o vem är det som gör sista målet? Skulle ha bettat på det :man_shrugging:

1 gillning

@xms67 lever du eller satte du groggen i halsen av glädje? :wink:

Han somnade ju när United låg under.

Men vilken konstig match, den första halvleken var total katastrof, den andra halvleken var årets bästa från United. Kul som tusan att Höjlund äntligen fick näta i PL också, får hoppas att detta sätter fart på hans målskytte framöver också.

Hehe, 3 GT senare = 3 mål..:sunglasses::sweat_smile:.

Håller helt med om detta. Bedrövliga i första, snudd på briljanta i andra. Det gör att det är svårt att bedöma laget. Vad tar de med sig, varför gick första så illa? Ska jag sätta fingret på några saker så säger jag

  • Rashford på vänster och Garnacho på höger
  • Mainoo på mitten
  • Fernandes i form
1 gillning

Kommit på en bakvänd sak till som var viktigt i matchen igår. Det är dessutom en liten Unitedfiness numera... Eriksen är egentligen för dålig att spela i ett topp 6-lag i PL. Han är för långsam och för begränsad i sitt spelande. Men i United räcker det han är bra på, för att göra laget betydligt bättre. Inte minst blir Fernandes bättre med Eriksen på plan. Det är i grunden helt sjukt att vi har en ickefungerande spelare som fungerar så bra att laget blir bättre..:man_shrugging:

Det jag skriver innebär att det inte finns plats för Antony och McTominay i startelvan. McT bör dock sättas in offensivt när vi kört fast i en match. Men han sätts nästan alltid in i en på tok för defensiv roll. Just för att att vi inte har en bra Eriksentyp. Om Casemiro kommer tillbaka och kommer ihåg hur man spelar fotboll kan vi dock bli riktigt giftiga. Det kan nämligen vara så att Mainoo och Casimiro tillsammans bli ett komplett mittfältspar. Men vi måste ändå köpa en ersättare till Casemiro då han sjunger på sista versen.

1 gillning

Vad är det som har hänt med Casemiro? Är han långtidsskadad?
Vi skulle behöva ha in typ De Bruyne eller Rodri eller Declan Rice eller något sådant.

Rice låter ni allt bli :face_with_symbols_over_mouth:

Ni kan få VNL i byte :wink:

Nu hinner man hem lagom till att se Everton spöa City (?).

Chelsea-Palace med 10 minuter kvar och 1-1