Premier League 2023/2024

Här diskuterar vi engelsk fotboll inför och under säsongen 2023/2024.

2 gillningar
1 gillning

Tror generellt att United behöver städa lite i truppen och få in lite nytt blod. Kommer väl inte kunna utmana city ändå men kanske kan närma sig lite åtminstone.

Han var den siste spelaren kvar i Uniteds trupp som har vunnit Premier League med klubben.

Kommer dröja länge innan någon annan United spelare får uppleva en PL titel tyvärr. Tror tyvärr City kommer prenumerera på både PL och CL titlar några år framöver.

Tror att Newcastle Saudi kommer att utmana.

https://youtube.com/shorts/URaiV81R2dw?feature=share4

....money

1 gillning

Ändå grymt kul att Luton får spela i PL

1 gillning
1 gillning

Helt sjuka pengar. Trodde aldrig mitt Arsenal skulle punga ut med dessa summorna. Nu gäller det att leverera :wink:

2 gillningar

Missat den här tråden några dagar. Jag var ganska säker på att DeGea skulle bli kvar ett år till. Inte för att inte behöver bytas ut utan mer försatt klubben inte skulle orka ta tag i den fråga då det finns mer brådskande inköp.

Jag tror de måste fått tidiga indikationer på att Onana var/är möjlig att få över till United. Då körde de fullt ut redan nu.

1 gillning

Ändrar till den renare rubriken Premier League 2023/2024. Tycker att det är underförstått att inhemska cuper och kval även diskuteras här.

I agree, vi håller tummarna för att vi kan bygga vidare på förra säsongens framgångsrika arbete.

Som de senast 10 åren är det svårt att bedöma United. Om man landar Onana och en anfallare så tror jag på topp tre. Om man misslyckas med ovanstående, topp sju.

Ni kanske blir av med kylskåpet:

1 gillning

Fortsättning:

2 gillningar

Kanske inte rätt tråd men är det någon/några som spelar PL Fantasy här inne?
Tänkte att man kan dra ihop en liga om vi är några stycken :blush:

Vill bara uttrycka min stora glädje över att United landade Onana, även om de inte skedd nyss. Perfekt målvakt för oss. Jag trodde inte vi skulle byta målvakt i år, men nu när det är klar så är det bara att konstatera att det blev helt perfekt.

Nu behöver vi en anfallare. Jag tror inte Højlund är klar men verkar vara bra. Det skulle inte minst bryta en ökenvandring där vi sedan urminnes tider köpt in äldre spelare för den positionen.

2 gillningar
1 gillning