Premier League 2023/2024

Jag vill också det ska gå bra för blackburn så de kommer upp i PL så jag får bjuda dig på en fotbollsresa till Amfield för att se blackburn förlora mot Liverpool

1 gillning

Jag bjuder på ölen efteråt när det inte gått som du tänkt dig i matchen.

1 gillning

Låter som en bra deal :slight_smile:

1 gillning

Superspännande match nu. United har åkt till London för att ta sig an West Ham. Fortsatta skadeproblem för United. Lindelöf opererad och glasmästaren Varane indisponibel pga skada eller sjukdom.

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

Efter ca. 35-37 minuter fick United igång någon form av spel. Men otroligt tafatt av United. West Ham ser dock ut som just ett lag som ligger ett par placeringar bakom United.

United åstadkommer inget. West Ham gör mål på sina chanser. Dessutom hänger inte United med när West Ham höjer tempot.

Bara mörker.

Ni är ett mittenlag.

Det är ju bara att erkänna att det är så. Vi kan, och ska, väga skadorna. Men det är inte hela svaret. Vi är för dåliga helt enkelt.

1 gillning

Nu var du väl ändå lite väl optimistisk. Tror vi får skratta oss lyckliga om vi slipper spela i Blackburns liga nästa säsong.

1 gillning

Du menar att Blackburn inte går upp till Premier League? :confused:

Större risk att Blackburn går upp än att United blir kvar tyvärr.

1 gillning

Tyvärr hårt att vara Unitedsupporter nuförtin :joy:

I många andra företag skulle huvuden ha rullat för denna affär.

STOP THE COUNT

3 gillningar

Nu blir det självplågeri att titta på Unitedmatchen :scream:

1 gillning

Nja, jag tror vi vinner. Som sämst oavgjort. Men det är klart, Villa överpresterar och vi underpresterar så allt kan hända. Men spännande elva och ägarförändring samt kniven på strupen.

Erik Niva sa nyss i Viaplaystudion att det nästan inte går att missköta en klubb så illa som United har hanterats av ägare och tränare de senaste 10-20 åren. Vad innebär det med den nya minoritetsägaren förresten? Kan det leda till att ETH får tacka för sig?

Klubben har ju varit konstant misskött sedan Ferguson slutade. Jag är positiv till den nya delägaren. Sedan är det ju en galet bra uppgörelse för Glazers. De får in en kapitalstark ägare vid sin sida som förhoppningsvis får ordning på klubben och därmed ökar värdet på Glazers investering utan att de behöver göra så mycket.

1 gillning