Premier League 2023/2024

Det är något i klubben, laget eller truppen som är mer än konstigt. Vet faktiskt inte vad det kan vara. Men ikväll vinner vi. Så vi staplar oss fram och kanske lossnar det?

Varför gnäller så många på Maguire? Jag tycker att han är klockren.

Mot ligans sämsta lag fungerar han.

2 spelmål mot en straff som var oavsiktlig(men solklar) får man ändå till slut konstatera att det blev okej.

Som sjuk är det ändå gott att sätta sig ned och kolla PL en hel eftermiddag och kväll och där kvällen kröns med en stormatch. :sneezing_face::heart:

En dag där både Norrköping och United har förlorat och jag är förkyld..:rage:. United spelar inte bra, långt ifrån bra. Det är svårt att förstå varför de spelar så svagt och vad det är som har hänt.

Sedan är jag inte lika kritisk som 99,9 % av supporterkollegorna. Vi släppte inte in något spelmål i första. Det gick att se en spelidé(även om många skriker att det finns ingen spelidé) och vi får en straff emot oss som nog inte var feldömd men ändå väldigt hård. City är bättre och ska vinna, United är bättre än vad som sägs, men United är ändå för dåliga just nu.

1 gillning

Sett United förnedras i Ligacupen. Jag brukar försvara laget och ten Hag då jag ofta tycker kritiken är för stor eller felaktig. Men den här matchen tror jag inte innehåller en endaste liten förmildrande omständighet. Uselt.

Ser ett krampaktigt och illa fungerande spel från United. Bedrövligt.

Ser ut att bli en krampaktig seger till slut.

Håll i det här nu..:woozy_face:

Det höll in i mål. 3 poäng är 3 poäng. :partying_face:

Han får sparken efter förlust mot Köpenhamn på onsdag?

Jag tror inte han får sparken vid en förlust. Och jag tror inte vi förlorar. Men med årets upplaga av United kan det ju ske. Det kan vara den sämsta period vi varit inne i sedan Ferguson slutade.

Nu blir det brakfest hos @xms67

1 gillning

Missat detta då det blev brakfest..:partying_face::joy:

Nu stormatch där jag av hela mitt hjärta håller på Liverpool.

Trodde du var City supporter :joy:

Blackburn Rovers GIF by FA Women's Championship

Nu får ni kamma er..:laughing:

1 gillning

Fel tråd kanske. Men efter Liverpool - City ska jag se Leverkusen för att få en bild av vad Alonso har hittat på med det laget. Det verkar ju som han har träffat helt rätt med laget. Jag kan väldigt lite om Tysk fotboll, men sonen har surrat om Leverkusens framfart.