Premier League 2023/2024

Njaa, jag vet inte om jag håller med om det. Det finns spå av något gott. Saken är att det finns strukturella problem i United, typ på tok för svag defensivt mittfält och för många skador. Men man kan se att teh Hag försöker möta det och laget tar styrning. Men de strukturella problemen är för stora och de enskilda misstagen för allvarliga.

Men det finns något där som ligger på lur. Kanske blev det förlöst idag?

1 gillning

Man får hoppas det, det vore kul.

1 gillning

Fortfarande lite tagen på sängen av uniteds vinst igår. Är det verkligen sant? :open_mouth:

1 gillning

Omtumlande och extremt skönt. Lite som förr i tiden. Fergie Time..

1 gillning

Vi kanske slipper championship nästa säsong trots allt, så @Zop får kolla Blackburn ifred :wink:

Vi får hoppas Blackburn går upp istället..:smiley:

1 gillning

Intressant match idag med City-Arsenal, vetetusan om inte city åker på däng, man kan ju hoppas iallafalm

Sitter och slökollar.

Nästan så att vinnaren i denna match kommer vinna ligan. Tror en förlust idag är katastrof iallafall för Arsenal

För ligan blev det ett bra och kul resultat.

Som att stjäla godis från småbarn :blush:

Snart dag för United. Ser fram mot den första promenaden i parken den här säsongen.

Om fotboll var en bedömingssport ligger United under med 10-0 efter 12 minuter..:man_shrugging:

Du som var så säker.

Vad pysslar United med? :triumph:

Det är som förgjort i år. Nu tror jag vi vinner, men det kan gå hur som helst.

Bedrövligt. Men marginalerna är inte på vår sida. Gör ett mål och så direkt en straff emot oss. Vi skulle behöva ett par matcher med marginaler apå vår sida.
Vi har släppt in ett mål inom sex minuter efter våra 14 sista mål..:man_shrugging:

1 gillning

Undrar vad som krävs för att United ska bli bra igen. Ny tränare kanske? Nya spelare?

Första gången i hela mitt liv som jag håller på Man U, ett mål ifrån 13 rätt..

1 gillning

Det finns så många orsaker attt hålla på United..:heart:

Tackar dock för målet, håll i nu så att jag kan välja storlek på T-shirten :blush:

1 gillning