Premier League 2021/2022

Verkligen. Men korrekt.

1 gillning

Vi ser vassare ut än Arsenal. Men följer vi gammalt mönster släpper vi in ett mål inom 10 minuter och så får vi jaga i 30 för att i bästa fall få 2-2 som borde varit 2-0…

:partying_face:

1 gillning

:rage:

1 gillning

:heart:

3 fina poäng efter kul match.

1 gillning

Fint summerat matchresultat. Kort och koncist. Inte sett på matchen men förstår ändå hur det såg ut

1 gillning

Jag kanske kan kommersialisera det där? Få en match sammanfattad i sex ord och tre smileys…:grin:

Matchreferat helt skrivna med emojis kanske kan vara en grej.

2 gillningar

Absolut!

1 gillning

Man vet man är fotbollsnörd när man fnisser lite och tänker: Denna vill man ju se…

3 gillningar

:nerd_face:

2 gillningar

Funderade en stund, men hittar inte kopplingen.

Man är en sådan Premier League-nörd att man ser matcher med klubbar som spelat i Premier League. :wink:

aha… du kanske ska skapa en egen tråd för din divsion 3 North?.. eller vad spelar Rovers i nuförtiden?

Just nu ligger de på uppflyttningskval till Premier League. Nästa säsong får ni kanske förlora på Ewood Park igen.

hahahaha då bjuder jag på en fotbollsresa till Liverpool vid ett möte.

1 gillning

Jag kommer få gå runt i ett kallt Liverpool med en uthälld öl över mig när ni förlorat.

1 gillning

Dream on littleman

Vi har varit eller snarare är på en slottsweekend. Just när vi skulle åka kommer någon på att vi borde ju fika ihop innan vi åker, vi är fyra par. Jag har bara en sak i huvudet, komma hem i tid till

Nu sitter jag och kallpratar och verkar säkert extremt otrevlig…:sunglasses:

1 gillning