Premier League 2021/2022

EM är snart slut och vi börjar blicka framåt mot höstens Premier League. Här diskuterar vi allt inför och under säsongen.

2 gillningar

Amazon kommer att följa Arsenal den här säsongen för dokumentären ”All or Nothing: Arsenal”:

som man längtar

1 gillning

Känner mig otroligt taggad inför årets säsong. Det konstiga är att det känslan blir lite intensivare för varje år. Man Utd är ju otroligt svårbedömda och har inte koll på de andra lagen just nu.

1 gillning

The Guardian: ”Marcus Rashford ruled out until October in blow to Manchester United”

Manchester United have been dealt a significant blow with Marcus Rashford deciding he needs surgery on a shoulder injury. The striker, who has endured racist abuse after his missed penalty in England’s Euro 2020 final defeat to Italy on Sunday, may not be available for United until the end of October.

Just nu känns det väldigt bra med köpet av Sancho. Men otroligt tråkigt med Rashfords skada.

1 gillning
1 gillning

Den värvningen har gått från bra till extremt bra då Rashford blir borta ett tag. Nu väntar vi på om Varane ska landas. Ett problematiskt köp då Lindelöfs position hotas.

Dock ännu inget på den viktigaste positionen, defensiv mittfältare. Och ändå har man antytt ett nytt spelsystem som borde kräva just en toppkraft som defensiv mittfältare.

Ska försöka få upp intresset för PL denna igen denna säsongen. Har varit lite konstgjord andning för min del under Covid.

1 gillning
1 gillning

Är det någon som planerar åka och titta på någon match?

Kanske en United - Liverpool match?
Liverpool - Blackburn… Ok, jag såg det när jag skrev det…

2 gillningar

Jag och sonen planerar att åka över, men det blir nog i vår. Men ska kolla på en höstresa.

1 gillning

23/10 kanske? :beers:

Ska kolla…:smiley:

1 gillning

:rage::frowning::slightly_frowning_face::confused::crazy_face:

Haha visste inte ens vilket lag det var. Men det hamnade alltså i rätt tråd? :smiley:

1 gillning

Välgörenhetstillställningen i dag. :yawning_face: