Japp, nu är det klart. Otroligt spännande att se vem de hittar som permanent.
Enligt The Athletic är de överens med Ralf Rangnick om ett korttidskontrakt.
Artikel om Rangnick från 2019:
Rangnick is a byword for tactical influence and talent development in Germany, even taking some credit for the national team’s 2014 World Cup success. This season’s Bundesliga has been nicknamed the “Rangnickliga”, as five teams in the top six positions have head coaches who learned their craft under him.
Om det stämmer, vilket jag hoppas, är det lite underligt kontrakt. Han är ju på ordinarienivå och om man anställer honom efter framgångar kommer ”alla” säga att man gör en Ole. Men jag är mer än nöjd bara han kommer till klubben.
Vad jag vet om honom så är det en systematisk och strukturell person som verkar kunna inspirera andra så att de tar till sig av hans idéer. Idéerna verkar dessutom fungera i mötet med verkligheten. Skulle säga att det han är bra på är sådant United verkligen behöver.
Tyvärr hjälper det inte kylskåpet mcguire att få någon typ av bollkänsla 
Kan ni setill att vinna i morgon @xms67
Tack
Det kommer inte att hända.
Mer än gärna! Men se nedan...
Jag är rädd att du har rätt oavsett Uniteds usla form. Chelsea ser urstarka ut just nu.
jag hoppas på “ny tränare effekten”
Jag också, och Carrick är ju 100 %-ig så här långt…
Den kommer först när de byter ut Carrick.
Nämen vad säger ni?. borde inte matchen vara över nu? 
Ett mål till för Chelsea innan den är över.
Sett matchen nu. Vilken pärs. Tycker det var bra intensitet från United för första gången på två månader.
Vad hände i chelsea matchen?..stoppad pga incident i läktaren?
EDIT: aha, någon i läktaren som blev akutsjuk. Hoppas det löser sig och att chelsea tappar fokus
Bisarrt mål!