Det finns enspelare jag gillar mer än de flesta och som passar Rangnick väldigt bra. Jag tänker på Jesse Lingard. Då händer det här…
För övrigt hann jag hem. Men fick lämna hustrun på stället vi var på. Sonen och jag drog för att komma hem i tid, hon får skjuts av ett par kompisar. Återstår att se om det är ett åskmoln som kommer hem…

tar inte united detta idag så är det märkligt, jäklar va de liggerpå
Bra tryck fr United och fram till nyss bra passningssäkerhet. Men inget mål…
Tänder du Fredspipan nu? 
Så fort Elanga kom in löser det sig…
Nu är vi alla Fredälskare…

Har kylskåpet fått ett pannband?
Ett sådant där energiband kanske? 
Skönt med vinst. Bra spel men tappade lite av effektiviteten/passningsspelet i 2a.
hade aldrig tänkt mig man skulle hålla på Aston villa
Ronaldo står över lagen, på flera sätt 

Jag skulle inte ha reagerat på rött. Men jag tror orsaken är att han sparkar på bollen. Inte på kulorna…
mmm… Jag tror han slapp för han är Ronaldo.
indeed.
Det lär vi ju aldrig få svar på, men jag tror på riktigt att det är att han sparkar på och verkligen träffar bollen.
jo…men han visste mycket väl att det var avblåst över hans ninja fällning.
Det där var 100% agression sparkar för United låg under.
Absolut mycket fult. Och jag skulle inte protesterat mot ett rött. Skulle till och tycka det varit bra. Lite som att jag tycket det var bra att det blev mål när De Gea låg och töntade sig vid målet mot Arsenal. Ryggradslöst att lägga sig och tjura för att man blir trampad på foten som målvakt.
spelarna borde ha hetta i skorna 
Fast jag vet iofs hur jävulskt ont det gör att bli stämplad. spelade fotboll engång i mitt liv.