Bristande vandel, bristande vandel Jomshof!
Borde kanske titta på detta...
Men med DN:s senaste analys så verkar det snarare vara så att Skyttedal insåg att det var kört ur andra synvinklar
Intressant artikel i DN
Wtf?!
Jag kan inte tro att jag säger detta men om man lyssnar på hennes förklaring så är hon inte helt ute och cyklar i grundfrågan – vi brukar hålla oss borta från att sätta upp statyer på levande människor. Detta då människor gloria lätt kan falla #lexzlatan.
Sedan kan man utrycka sig på olika sätt.
Och det är en grundprincip som är hållbar - sedan så kan man formulera sig bättre eller sämre.
Lex Zlatan eller ett annat exempel Charlotte Kalla som har en staty i Tärendö. Lätt att gilla henne men det hade varit fullt möjligt att vänta med en sådan hyllning.
Typisk Socialdemokrat, likt fuskaren Shekarabi.
Vilken lirare, vilken skurk. Låter nästan som att det är för mycket för att vara sant. Men med tanke på att det är Metalls egen tidning så utgår jag från att varje detalj är kollad en extra gång.
Och jag som alltid känner mig som en bluff och väntar på att bli avslöjad - fast jag inte inte ljuger om mina meriter...
Det dyker upp fler liknade fall (med falska meriter)
Jag tror tyvärr det är vanligare än de flesta tror. Antingen rent fejkade examina/titlar eller plagiat.
Har noterat ökad aktivitet bland arbetsgivare att kartlägga detta vid anställningsprocesser.
Vilka hjältar ändå, riktigt duktiga journalister.
Anmärkningsvärt att han under två år fått lön från förbundet för att studera och ändå inte tagit ett enda högskolepoäng. Undrar om man slarvat med att följa upp detta eller om han aktivt bedragit förbundet?
Jag funderade på det där och tänker att man kanske inte kollar? Sedan vet man att det ska vara klart vid en viss tid och personen kommer tillbaka och alla är glada och nöjda. Kanske säger någon åt personen att skicka in intyg för att lägga i akten. Personen gör inte det och då det är mer en rutingrej tappas det bort. Man hinner kanske byta folk både som chef och på HR.
Vad tror ni om det här? Jag kommer vara i både Stockholm och Göteborg i sommar, men jag får nog lämna min Guccikeps hemma.
Jag ser risken för att det egentligen praktiken blir regelrätt rasprofilering av unga män som är mörkhyade. I den demografin så är det betydligt fler som klär sig "thug style" än de som faktiskt är gängkriminella.
Komplicerat.
Jag är både för och emot.
Klassiskt små stegens tyranni – raka vägen till ett totalitärt samhälle.
Tur att det inte inte infördes 80-talet.
W.A.S.P, rent ruskiga saker De skulle se vad Rammstein mfl. pysslar med nuförtin.
White Anglo-Saxon Protestants ?
Inte en bokstav rätt men det var väl det som var poängen