Polestar 2 – nya elbilsfavoriten

Jag har sett värre men den är inte top 50.

Mina fördomar säger snarare a-traktor eller sänkt Volvo 740 på den beskrivningen.

De killarna behöver inget pojkrum. Dom kör ju ett.

Vilken är den snyggare (Mass producerad) elbilen enligt dig?

Håller med om att Model S hör till de absolut snyggaste elbilarna. Vilket blir extra imponerande med tanke på hur gammal modellen är och att Tesla inte alls lyckats på samma sätt med övriga modeller.

2 gillningar

Varför skall elbilar ha en egen kategori? Vad har framdrivningen med design att göra?

för...det var det vi pratade om. Snyggaste elbilen.

1 gillning

nej andra modellerna är ju fruktansvärda... hoppet ligger till nya roadstern :slight_smile:

Hur man kan paketera bilen (fossildrivlina jämfört med stort batteri och små motorer) påverkar ganska mycket vilka möjligheter man har när det gäller design.

Jag har inte sett någon riktigt snygg bil på länge. Elbil eller annan.
Men elbilar är överlag ofta riktigt tråkiga framifrån och bakifrån, och instrumenteringen på tesla är riktigt ful med den där vertikala fyrkantiga plattan i mitten.

Det stämmer inte.

Så du hade inte någon riktig input till vilken den finaste elbilen var?
Bara att alla är fula?

Ok.

1 gillning

Tesla model S med dom performance/turbin fälgarna eller en svart (viktigt) Polestar 2 :heart_eyes:

1 gillning

hahaha.. hmm jag tror teslan.

MEN såg du Polestar VDns 2a med polestar1 hjul och vitlackade runt om och aningen sänkt (tror jag den var)
MUMS.

Nej den har jag missat , länka gärna :slight_smile:

De här är den coolaste polestaren allafall, räckvidden lär påverkas :sweat_smile:

Blir nästan omöjligt att hitta. men tror de gjorde BST edition väldigt lik den.

förutom det dumma svarta sträcket

1 gillning

Nej. Jag tycker inte att det fins någon riktigt snygg serieproducerad elbil.

typ så

6 gillningar

okidoki