Polestar 2 – nya elbilsfavoriten

Kanske kan vara någon form av kombination, om bilen fungerar på andra laddare och Ionity fungerar med andra bilar.

Tråkigt om de bara skyller på varandra istället för att hitta och lösa orsaken till problemet.

nja.. senast jag stog vid ionity hade en skoda exakt samma problem.

2 gillningar

de gjorde en mjukvaru fix som jag misstänker försvunnit

Igår hade en tesla problem! Kom ut med burgaren i näven då den slutat ladda två gånger.

I förrgår provade jag https://rifil.se/ - vilken anläggning! Supermodernt, obemannad kiosk och toaletter. Betala med kort och swish.

Ifall Polestar 2 varit en vanlig sedan, som Model 3 eller Model S, hade jag enklare att smälta den exteriöra designen. Men en höjd sedan ser bara fel ut. Det är inte heller första gången Volvo använder det här konceptet. Polestar 2 är i princip en Volvo S60 Cross country 2.0.

1 gillning

Perfekt för att åka ut i markerna med, för lite smygjakt.

Naeä. En sådan har 200mm höjd.

PS 2 150 mm
M3 140 mm

Även om jag också föredrar låga bilar, tycker att man har lyckats betydligt bättre med Polestar 2 än S60 Cross Country. Den ser inte lika muppig och hög ut. Dessutom är det inte en sedan. :slight_smile:

3 gillningar

Polestar 2 är snyggaste elbilen. :slight_smile:

3 gillningar

Tycker också att den är riktigt snygg. Synd att man inte släppte den som en kombi också, även om det är ett stort plus att den inte är en sedan. :slight_smile:

1 gillning

Jag tycker ModelS fortfarande har den platsen.

Ja men du är lika gammal som min far som älskar den. /Flyr fältet

1 gillning

......... ingen gillar dig.

När det strulade vid en laddning började en Porsche taycan ägare prata med mig, jag berömde hans skitiga bil för det såg verkligen ut som han använde cross turismo modellen som det är tänkt.
Han tackade och sa att dom varit ute och använt bilen när de jagat under natten och att godsakerna av rådjuret (om jag minns rätt djur) dom skjutit låg i frunken :laughing:

1 gillning

Jag vet. :slight_smile:

Har du fått en ny kompis? :joy::joy::joy:

Tesla, som helhet, andas överårigt pojkrum med energidryck, stela sockar, neonbelysta datorer och dammråttor stora som katter.

Haha, vad är det för en liknelse? Har du kört en Tesla eller suttit i en?

Har kört en Tesla S Performance som en bekant hade, och åkt i några andra. Men får jag inte ha en åsikt om Tesla annars?

Hela kulturen runt företaget, musk och deras fokus på sådant som dessa ”grabbar” går igång på. Som spel och andra fåniga saker i mjukvaran.

åååkej?. Men den är fortfarande galet snygg.