Polestar 2 – nya elbilsfavoriten

Det var jag som gjorde något konstigt igår :slight_smile:

1 gillning

Youre The Best GIF by You Blew It!

För oss med Polestar så har Plugsurfing/Polestar släppt en egen app till oss, Plugsurfing Polestar Edition.

Mer info och länkar till appen här; Leading the charge: Polestar and Plugsurfing release an app

"The app will also host exclusive Polestar preferential charging offerings, starting with the existing reduced Ionity charging rates of €0.35/kWh for high-speed DC charging across the Ionity network. More partner deals will be included in the app in the future."

2 gillningar

Mitt konto på Plugsurfing funkade inte, fick skapa ett i denna app också.

Nice. Aktiverat !

Korrekt, man får skapa ett nytt konto.

Provade Apple Carplay igår en snabbis. Kan man ej läsa sms utan bara skicka?

Jag kan bara lyssna och skicka.

1 gillning

CarPlay har inte stöd för det vad jag vet.

Det var behjälpligt. :wink:

Känns som en självklar funktion, iaf när man står stilla... Blev besviken. :slight_smile:

Rapportera till Apple. :slight_smile:

Egentid.

Vilken bil man skaffat i 3år. :slight_smile:

Tycker dock Googles infotainmentsystem lämnar endel att önska. Blir Apple CarPlay när man kan få den trådlös.

3 gillningar

Vad saknar du i Infotement?

Vet ej riktigt. Fler appar kanske? Känns bara lamt när man bilmyser :slight_smile:

1 gillning

Har du provat CarPlay,? Jag tycker det är rätt så lamt det med. Trodde/hoppades på att man fick ut mer av det. Men det blir kanske bättre med tiden.

1 gillning

tycker webläsarna levererar väldigt bra så visst vore nice med en youtube app tex... men känns inte jättenödvändig

2 gillningar

Räcker med Vivaldi när man bilmyser. :slight_smile:

Japp Vivaldi och youtube har jag kört. :slight_smile: