Nya dörrlåset Aqara Smart Lock U200 fungerar med Apple Home Keys

Förstår fortfarande inte hur du menar. Var skulle en device vara underställd en annan i appen?

Nu har jag ett annat lås men jag kör end-to.end på låset. Manuell eller automatisk ballade alltid ur efter ett tag. Så finns det ett val att låset går till ytterlögena i båda fallen så testa det.

1 gillning

Installerat mitt u200 och lagt in det i HomeKit. Någon mer som har det där och får upp följande?

Så ser det ut hos oss också men allting lirar som det ska.

Blir snart galen på det här låset.
Den klarar inte av att vrida låset trots nya batterier i. Låset är ett assa 2000.
Skulle ersätta ett Danalock som suttit där innan men får det inte att fungera.
Någon som sitter på någon lösning på det här?

Går det inte att låsa med McD appen? :joy::joy:

Nä, men med den kan man se vilka McDonald’s som har en fungerande milkshakemaskin för tillfället,
istället för att köra runt som ett djur och leta.

När den kommer så laddar jag ner appen direkt. :joy::joy:

Den finns ju redan,
Går det inte beställa milkshake i appen så är maskinen paj. De lägger ju in vad som inte är tillgängligt för tillfället
Bara att scrolla vidare till nästa ställe.

1 gillning

Sitter nu och är otroligt nära att klicka hem ett. Är det någon av er som har denna set up på ert lås på insidan?

Vart sätter man låset då, eller tar man bort "bakplattan" och köper en ny för att dölja eventuella hål?

Sätter det på det övre låset.
Mitt krånglar dock just nu. Men ska testa att byta två lås här hemma för att se om det fungerar bättre.

Sätter du det med en nyckel på insidan så det sticker ut eller tar du bort låset och placerar den på det stället?

@Freddeuce sätter vredet på utsidan. :joy: :joy:

Med Kjells rea som slutar idag så köpte jag det och en långskylt bakom som förhoppningsvis kan gömma det gamla vredet på inomhus-sidan. Känner att jag är ute på djupt vatten men det är också en viss charm i det... :upside_down_face:

1 gillning

Tar bort låset och sätter det där
Kan vara att du får köpa till någon del,
Vredet i mitten kan du låta sitta kvar.

De här bitarna behövde jag.

2 gillningar

Tack :pray:t2: