Gäller inte pga väder.
Har hänt mig en gång bara men då kom väskan hem med taxi.
Jo det har jag hört talas om. Jag uppgav jobb adressen och där är jag ju inte förrän på onsdag. Men jag gissar de hör av sig innan och bestämmer tid. Bring står som leverantör men det blir säkert tåg/flyg till Norrköping och sedan taxi.
KLM kan fan dö. Min resa blev ju automatiskt bokad till den 6:e istället och på hemsidan går den inte att avboka för att få pengarna tillbaka. Det står att jag är incheckad och ska gå till fliken incheckad. Väl där så står det att jag inte är incheckad på någon resa. Har kontaktat dem på Messenger, WhatsApp och iMessage som de har som support men där händer ingenting.
Satt i telefonkö i 1 timme och 10 minuter och möts sedan av en röst som säger "Vi har för närvarande många som ringer, samtalet kommer avslutas". Resan måste avbokas 24 timmar innan annars får man ingen återbetalning men bolaget går fan inte att få kontakt med.
De kan väl inte omboka utan ditt medgivande? Jag brukar få ett mail där man får välja mellan avbokning/återbetalning. Har varit så iallafall hos Swiss Air & Easyjet.
Det gjorde de, allt är bokat via KLM men SAS skickade ut infon. Pratade med SAS först och de hänvisade till KLM så är i limbo nu.
eller så ombokar du bara ?
Den funktionen finns inte tyvärr. Eftersom de kunde köra ut på tisdag så är det säkert taxi som sköter detta då Bring själv inte kör på röda dagar. Så det ska väl köras ut när det passar de inom den tidsramen.
märkligt , de står ju klart och tydligt
Fick från Johan nu som flög från annan ort till Amsterdam. Planet har stått still på marken i tre timmar nu och det blir minst en timme till. Håller tummarna att han kommer iväg!
Hittade en mail adress och lyckades att styra om till hemadressen istället. Faktum är att de svarade nästan omgående och det var inga problem. Så ibland kan man ju bli riktigt glad i sur tråden.
Djävla skit alltså. Trodde verkligen du skulle kunna lösa det, iallafall så du kom iväg imorrn. Nåja, Vegas och CES finns kvar.
Nästa år bokar jag inte när det är snökaos
Johan sitter fortfarande kvar på planet i Amsterdam. Skulle lyft 12:30 ![]()
Skönt att se att du ändå verkar ta det okej, måste ändå ha varit en stor dröm att få åka. Men som ovan skriver, nästa år då får ni maxa! Vi hjälper till med insamling💰
Har inte haft nån energi att gå till gymmet sedan nyårsafton. Imorgon är det vanlig (halv) arbetsdag, då får man ta sig i kragen och få ordning på träningen igen. Nu har det gått lite dåligt med både mat och träning och sömnrutiner när man varit ledig ett tag. Men men, man är väl inte mer än människa. Nån gång måste man ha en liten dipp också
Ja, snö är ett besvär för flygplan. Generellt sett tycker jag Arlanda brukar vara bra.
Jag hade en vinter 2016(?) när jag försökte ta mig från Boston till Toronto på möten och vi fick snöstorm efter snöstorm med inställda flighter, tror jag försökte fem veckor i rad innan jag kom iväg.
I övrigt är det suraste när dom inte låter en gå av planet utan man bara sitter där, utan mat eller dryck och väntar. Låt folk kliva av och ge en ny avgångstid ett par timmar senare så man kan göra nåt medan man väntar.
Man bör inte låta dippen pågå mer än ett par år..![]()
![]()
Ja jag är inte en person som ältar så mycket, kan inte kontrollera utfallet denna gång. Får njuta av en kväll med frugan istället då vi hade fixat så hennes föräldrar tog barnen ett par dagar då jag skulle vara borta. Kommer fler tillfällen ![]()