Nu blev jag riktigt sur

Fan vad tråkig, förstår att besvikelsen är total. Jag med många andra hoppas verkligen du får till det och kommer iväg. Håller tummarna.

Pratat med dem i 25 minuter nu och det är helt rökt, föreslog flera rutter men pga vädret så är många strandsatta och alla plan fulla. Får hoppas på nästa år istället.

14 gillningar

Vilket skit. Helt plötsligt känns ett förolrat bagage inget man ens nämner. :joy:

Men ändå bättre att inte komma iväg än att fastna någon annanstans. Bara att ladda inför nästa år och så fort datumen släpps är det bara att boka till "bättre" priser.

2 gillningar

Fy fan vad tråkigt! Antar att du får tillbaka pengarna. Funkar inte bara boka en ny flight på måndag? Det ser ut som FinAir har flight till vettigt pris.

Ska sätta mig hemma och kika lite sen, sitter i taxin på väg hem nu igen :sweat_smile:

5 gillningar

Hur går det?

Jovars! Ligger hemma i soffan och inser att det nog är kört :joy:

3 gillningar

Skit! Du kanske hade blivit strandad på någon mellanlandning annars med vädret.

Det kanske är någon mening, kanske enklare att tänka så. :woman_shrugging:

Kanske! Men barnen blev glada när de vaknade :heart: Det var gråtfest deluxe här igår på båda två så ur den synpunkten känns det bra iaf :heart:

7 gillningar

Tråkigt att läsa. Vilket skit helt enkelt. Hoppas verkligen på nästa år. Eller på Finnair?

Blir nästa år, har gett upp och packat upp allt igen redan :sweat_smile:

5 gillningar

Tråkigt som tusan att det inte blev någonting. Blir det några dagars semester nu eller blir det att istället återgå till jobbet imorgon?

Vi har jourdag imorgon som jag inte tar sen röd dag på tisdag så börjar jobba onsdag igen :saluting_face:

4 gillningar

Bättre att inse fakta och ta nya tag.

2 gillningar

Men var inte det av lycka för att du skulle åka? :joy::joy:

3 gillningar

Mycket tråkigt att höra och otrolig otur. Samsung är nog kvar nästa år med tror jag :wink:

Glöm inte att kolla om du kan få någon form av ersättning.

Hänvisar de inte till Force Major p g a vädret? Återbetalning/ombokning är väl givet men inga andra ersättningar från flygbolaget antar jag. har man betalt med kreditkort löser man väl återbetalningen därifrån. Värre är det väl med hotell som inte går att avboka, där torskar man väl?

Icke en aning, tänker mest att det ändå kan vara värt att kontrollera :slightly_smiling_face:

Nu har de tydligen hittat vårt bagage på Arlanda. Så nu är det väl bara att avvakta att de hör av sig. Jag vet inte hur rutinerna är då det är första gången vi råkar ut för detta.

1 gillning