Nu blev jag riktigt sur

Vilken rutt åker du? :slight_smile: Enda inställda flyget från arlanda hittils är till Amsterdam 11:30

Arlanda - Amsterdam 07:40 imorgon sen två timmar på flygplatsen i Amsterdam innan planet till Vegas avgår.

3 gillningar

Hoppas allt flyter på ! Om ni har möjlighet i Vegas så prova boka en Zoox taxi , skulle vara kul att se er testa det

1 gillning

Vem i Stockholm tar bilen för att handla sushi?

De kanske inkluderar alla matbud i detta?

1 gillning

Det var ju bara ett av många exempel.

Festblåsan tömd två meter utanför dörren :+1:t3:

3 gillningar

Äää, vi..:blush: Men inte idag..:grin: Men skulle vilja ut och handla lite för den middag jag hade tänkt röra ihop ikväll. Men det vi saknar, grädde, kanske finns i vår lokala lilla affär? Men hustrun meddelade att hon minsann inte tänker gå dit och att jag är förbjuden att ens tänka tanken på att hoppa dit på mina kryckor..:joy:

2 gillningar

Då är vi hemma igen. Det var inga direkta problem, lite moddigt mellan Arlanda och Stockholm. Efter Södertälje var det mer eller mindre barmark.

Bagaget går det sämre med. :joy:

8 gillningar

Surt med bagaget, men skönt att ni är hemma.

1 gillning

För några år sedan läste jag om en man som var helt hysterisk på någon flygplats i Europa för att hans bagage var förvunnet. Han sa till slut att det är en katastrof då hela resväskan var fylld av kött som han hade köpt billigt på resmålet..:sweat_smile:
Du har väl inte ett gäng schnitzlar i bagaget? :joy:

1 gillning

Tråkigt men världsligt på nått sätt förhoppningsvis. För många år sedan reste jag till Australien och på hemvägen strulade flygen så vi blev ombokade både två och tre gånger. Fick flyga en helt annan väg hem än tänkt från början. Såklart försvann bagaget på hemvägen men efter ca en vecka hemma så ringer de från Landvetter och säger att de hittar bagaget… på Landvetter :joy: Det visade sig att bagaget hade åkt den ursprungliga rutten hem och kommit fram före mig och legat och snurrat på bandet. Sedan hade det väl tagit ett tag innan det registrerades in i systemet och då hittade de det :slight_smile:

Bagaget innehåller mest kläder och inget riktigt viktigt så det är rätt lugnt hur det än går.

1 gillning

Ser inte ut att gå min väg imorgon, kollar man avgångar på Arlanda nu så är fan allt försenat.

2 gillningar

Linköping kör på Amsterdam, kanske en möjlighet?

Edit. Ser nu att det är inställda avgångar där och ingen imorgon.

1 gillning

Arlanda går bättre än Amsterdam allafall :grimacing: Ska snöa nere i Amsterdam imorrn också… Enda positiva av det här är väl en underhållande vlog för oss att kolla på :wink:

Ja så länge jag kommer till Amsterdam i tid så känns det lugnt. Sen om planet är försenat därifrån gör inte lika mycket men hade varit surt att missa flighten.

Håller tummarna för att allt går bra :slight_smile: Trevlig resa

1 gillning

Vi kan ju bara hoppas att det löser sig. Fortfarande otroligt att lite snö kan ställa till det så pass 2026.

1 gillning

Dina väskor? :joy:

3 gillningar