Japp. Verkar somm att det var allmänt kaos på Arlanda igår.
Det ser ju inte så hoppfullt ut.
Ordentligt kaos, syrran åkte från umeå igår och på arlanda blev det ombokat via köpenhamn till oslo på söndag kväll. En del får vänta till tisdag för att ta sig till oslo…
Helvete, har inte supermycket tid imorgon mellan flighterna ![]()
Ämen vad fan!
Bara hoppas det funkar. Av 3 plan vi åkte med gick 1 i tid och kom frami tid.
Alla försköningsprylar i incheckat bagage. Kände oss som Sid & Nancy på frukosten. ![]()
Drar om en halvtimme, får se hur det går.
Jag och dottern skulle ha dragit till Bollnäs på morgonen för friidrottstävling, fick inte ut bilen ur garaget ![]()
Hörde även att vi fick beställa en bandvagn för att få en kollega till jobbet nu på morgonen.
Håller tummarna för er, vill ju inte vara utan rapporterna från Vegas ![]()
![]()
Fy fan. Har du kommit utanför dörren alls idag?
Gjorde ett försök kvart i sju när det var tänkt att vi skulle åka.
Nu håller jag mig till soffan och försöker få hunden att hålla sig så länge som möjligt ![]()
![]()
Otroligt, hoppas hunden har festblåsa ![]()
Isskrapa i fickan borde man ha nuförtiden
Läste just detta. Sitter och funderar på om Bolaget anses som nödvändig resa ![]()
Kan dom inte boka om folk till tåg eller buss? Finns ju flera avgångar idag
Fast det är klart, en betald helg i Stockholm kan ju vara härligt också ![]()
Vad har vi sagt om att man skall planera och ha ett gediget utbud av drickbart hemma, alltid. ![]()
Jodå jag har så jag klarar mig, tänkte mest på andra som sitter torrlagda och insnöade ![]()
Noterar att varannan bil som åker förbi här utanför är helt översnöad. Är det inte ganska höga böter på att åka med översnöad bil?
Så illa hoppas jag inte det blir, worst case så får man väl åka en dag senare ![]()