Det där är kortare räckvidd än Jockes folka, han kör ju med farmartank på flaket
En grupp skitungar som smashade glasflaskor på infarten till parkeringen vid min lägenhetsbyggnad och sen sprang iväg skrattande.
Oerhört tröttsamt.
bottlekids !
Kul att barnen är ute och leker.
Fantastiskt med glasskärvor överallt när man ska köra någonstans.
Lite tråkigt är det men jag tycker nog det var dags. Det har blivit rätt upprepande de senaste säsongerna. Även om dom sagt att att dom inte ska göra något mer tillsammans så kan man ju hoppas på att det blir något mer så småningom.
Varje gång man ska försöka sälja något, är det bara Ove Sundbergs som handlar begagnat?
Har lagt ut en vara för 450, nypris 1300, den är oanvänd, men saknade ett tillbehör som kostar hiskeliga 23 kr nytt. Då var det synd
En av anledningarna till att mycket går till återvinningen. Orkar inte med dessa människor.
Ja, jag brukar ramla dit också, brukar tröttna och skriva att det går ju givetvis att köpa nytt också, var ju så jag gjorde
Nu var det också ett extratillbehör
Hade en bil som var ett repobjekt som skulle säljas, 98% av intressenterna bjöd 30% av priset utan att ens fråga något om bilen eller ens titta på den. Jag skrev klart och tydligt i annonsen EJ EXPORT då jag har bekanta som haft problem med att bilen inte blir avförd från Transportstyrelsen. Ändå så kommer köparen med en massa export papper som han tycker jag ska hjälpa honom med att fylla i. Nix då blir det inget, köparen bor inte i Sverige så jag kan inte regga bilen på honom. Jag säger har du inte någon bekant i Sverige som du kan regga bilen på så kan du exportera den efter det. Jo han har en kompis så jag ber om hans personnummer. Då ringer han honom och jag får ett nummer typ 865477-1331. Jag tänker va fan driver han med mig. Sen kommer kompisens körkort på bild i hans lur och personnumret stämmer. Tydligen får de ett sådant när de har uppehållstillstånd och väntar på ett permanent sådant.
Efter denna pärs har jag hållit mig borta från Blocket.
En kompis satte ut en grej på gatan med en skylt 'gratis". Den var kvar dag efter dag. Så han vände på skylten och skrev "500 kr". Saken var borta dagen efter
Sitter på lånad plats och jobbar. Eller försöker jobba…
Hur många varianter av detta lösenord finns det om man blir osäker på stor eller liten bokstav..?
Bara 30 583 281 110 353 123 000 000 000 000 000 varianter.
Tar en 11 biljoner år att knäcka.
Jag lyckades inte. Ändå tror jag att jag testade näsan 10,95 biljoner alternativ..
Du vet att det finns lösenordshanterare?
Ska hälsa ägarna av detta kontor när de vågar närma sig efter alla svordomar som jag muttrat när jag försökt lista ut lösenordet.
Räkningstider. Varje månad blir jag lika upprörd på vattenfalls elavgiftet (säker bara okunskap från mitt håll). Men elkostnader, via Tibber ligger på 114 kr och räkningen från vattenfall ligger på 670!!
Aaaaaaaaah!!
Haha, ja jag blir lika sur över den varje gång.
Min senaste Tibber-faktura var till och med negativ.
Men elnätsfakturan är hemsk. Sen man införde effekt- och höglastavgifter blir det tillsammans med ett rörligt elpris nästan omöjligt för konsumenterna att förstår hur man ska kunna optimera sin elanvändning.
Håller med dig om det fullständigt. Dock EON. Världens ruttnaste företag. De lade brev i lådan om att ville komma och sälja el. Har tyvärr missat dem för att kunna säga hur usla de är.
EON har höjt elnätsavgiften 2ggr i år och har skickat 75 procent av vinsten till ägarna i Tyskland
Energimarknadsinspektionen vågade inte agera då Elnätsbolag satte sig på tvären så nu är det bordlagt till 2028 med reglering