Nu blev jag riktigt sur (2022)

Nu är jag glad igen. Jag hann med samma T-bana som det var tänkt.

Det föranledde mig att klaga på resapparna. De har för gott om tid för byten. Men idag blev det bra för mig. Ölen kommer intas som planerat…:smiley::beer:

2 gillningar

Var det det där nedrans klinkersgolvet igen?

Trägolv!

Finns det några golv som inte ska hålla på och ha sönder våra saker nuförtiden?! :rage: Vilken värld vi lever i…

Heltäckningsmatta :heart: Har vi på större delen av övervåningen, har räddat min telefon många gånger :slight_smile:

Haha roligt att du säger det: Har någon lagt in heltäckningsmatta?

1 gillning

Skrev precis :heart:

Påminner mig om när jag insåg bytet i London när jag åkte från Las Vegas till Köpenhamn inte var två terminaler, utan mellan Gatwick och Heathrow.

1 gillning

Den har jag också testat när jag skulle till Orlando. Inget kul en timme i ösregn med taxi.

Blir lite smått fascinerad av er sthlmare. Springer till bussen och tuben trots att det typ bara är tio minuter till nästa kommer.

2 gillningar

Jag springer aldrig. Sedan vet jag inte om det beror på att jag inte är från Stockholm eller för att jag inte vill bli svettig.

2 gillningar

:joy:

4 gillningar

Springer alltid!

1 gillning

Regn och blask igen för tredje dagen i rad. Sur blir man i dubbel bemärkelse. :man_shrugging:

Är glad att mina promenader den här veckan är fem minuter fram till och tillbaka från sonens skola.

Jag som fått för mig att du kör ikapp bussen eller tunnelbanan på en elsparkcykel och hoppar in precis innan dörrarna stängts.

1 gillning

På tal om det elsparkcyklar.
Skulle vara intressant och veta om ni som köpte för ett tag sen fortfarande använder dom regelbundet. :thinking:
@Marcus_Attefors @Sevis

Köpte min i juni förra året. Kör den till jobbet de dagar när vädret tillåter, “bara” behövt byta däck annars inget som strulat. Mi365 Pro.

2 gillningar

Jag sålde min, då den inte kom till användning tillräckligt mycket.

2 gillningar

Körde min till och från jobbet i ett drygt år. Gick upp i vikt av alla missade promenader så nu går jag igen.

2 gillningar