Nu blev jag riktigt sur (2022)

Blir lite smått fascinerad av er sthlmare. Springer till bussen och tuben trots att det typ bara är tio minuter till nästa kommer.

2 gillningar

Jag springer aldrig. Sedan vet jag inte om det beror på att jag inte är från Stockholm eller för att jag inte vill bli svettig.

2 gillningar

:joy:

4 gillningar

Springer alltid!

1 gillning

Regn och blask igen för tredje dagen i rad. Sur blir man i dubbel bemärkelse. :man_shrugging:

Är glad att mina promenader den här veckan är fem minuter fram till och tillbaka från sonens skola.

Jag som fått för mig att du kör ikapp bussen eller tunnelbanan på en elsparkcykel och hoppar in precis innan dörrarna stängts.

1 gillning

På tal om det elsparkcyklar.
Skulle vara intressant och veta om ni som köpte för ett tag sen fortfarande använder dom regelbundet. :thinking:
@Marcus_Attefors @Sevis

Köpte min i juni förra året. Kör den till jobbet de dagar när vädret tillåter, “bara” behövt byta däck annars inget som strulat. Mi365 Pro.

2 gillningar

Jag sålde min, då den inte kom till användning tillräckligt mycket.

2 gillningar

Körde min till och från jobbet i ett drygt år. Gick upp i vikt av alla missade promenader så nu går jag igen.

2 gillningar

Min står i hallen och använder den kanske 2-3 gånger per kvartal :joy: Men den jag köpte till frugan har hon tagit till jobbet varje dag i snart ett år. Hade nog använt min oftare om det inte hade varit så jävla stökigt att släpa den upp för alla 200 rulltrappor på centralen. Men tog faktiskt en tur i söndags och hämtade ett paket på den!

2 gillningar

Tänker att du borde kunna komma över en begagnad i typ nyskick för en spottstyver.

Nu har jag väntat i över en vecka på att Ikea ska få in våra bokhyllor i lager så vi kan beställa med hemleverans. Alltid något som saknas i varukorgen när vi vill skicka vår beställning.

Jag är varken intresserad eller behov av någon. Bara nyfiken då jag anat att många blir stå efter nyhetens behag.

Vänta bara på batterierna börjar ta slut i AirTags…:sunglasses:

Bah! Min helg är förstörd!

Har väntat på att Ghost of Tsushima Director’s Cut skulle släppas på PS5, vilket det gör idag, så efter jobbet glider jag in på NetonNet med glada steg, bort till den lilla spelhyllan — tomt, slutsålt :pensive:

Surfar in på Elgigantens sida, slut i lager i Karlstads butiken också… :frowning:

Finns det inte i PS-butiken?

jojo, självklart men jag gillar fysiska utgåvor så jag kan ta i något :slight_smile:

1 gillning

Jag vill inte verka modern och besvärlig, men kommer inte fysiska upplagor ständigt minska så att du drabbas av detta allt oftare? Kan ju vara idé att fundera på det där digitala…:wink: