Nu blev jag riktigt sur (2022)

Om du hade gett fan i att ha så brått och se alla avsnitt på en gång, hade du sett ett i veckan hade du sett detta den 22/12. :joy: :joy: :joy:

Nu är jag ju tvingad att se ett avsnitt i veckan… Hur tänkte dom egentligen?! Jul avsnitt i Augusti. Skandal.

Håller med!

1 gillning

Blev du lika arg när ”Sunes sommar” hade biopremiär efter jul?

Sa han som solar på julafton, snacka om skandal. :joy: :joy: :joy:

Hade ju helt klart passat bättre som avslutning på säsongen istället för att köra jul avsnitt i nu. Fattar inte inte tanken med det.

Hey! Shut your mouth! :zipper_mouth_face:

1 gillning

Sorry!

1 gillning

Skickar en bild på julafton när jag ligger vid poolen och tar en öl! :wink:

3 gillningar

Jag skickar ett lasso till dig på julafton som du kan göra vad du vill med. :joy:

Jag var för ung då. Fattiga föräldrar, så de såg till att jag fick den på VHS 2 år senare. Bra barndom. De fattade att Sunes sommar inte skulle visas på vintern i Boden. Tacksam för det! :joy:

3 gillningar

Tänkte säga att du skulle skicka en Rolex istället och att jag betalade frakten, men är ju billigare att gå och köpa en här istället!

1 gillning

Ja en Lolex Auuutoooomatic är inte att leka med. :joy: :joy:

Får ju ge dem att de börjar bli duktiga på att kopiera dem numera. Men skulle aldrig köpa en kopia

Köpte en Rolex kopia på skoj. Innan jag åkte hem hade visarna ramlat bort :rofl:

1 gillning

Idag finns det så pass bra kopior att även ett tränat öga kan gå på pumpen.

Lite kuriosa är ju att gamla Electrolux chefen Hans Werthén berättade ju att han alltid hade Rolex kopior. Det var bortkastat att köpa äkta när ändå ingen skulle tro han knallade runt med en kopia. :joy::joy::joy:

3 gillningar

:grin::man_shrugging:t3:

3 gillningar

Det var en av de sämre kopiorna, hittade massor med felaktigheter även på en så pass dålig bild. :joy::joy:

Ett fot-ografi.:drum:

2 gillningar

Vi är ju alla glada att det var foten som stack ut. :joy::joy:

6 gillningar