Nu blev jag riktigt sur (2022)

Sjukt smart. :+1:

Här får man för att man har ordning och reda - hade den ramlat på min prylhög hade den aldrig gått sönder.


2 gillningar

Tur (skicklighet) i oturen fick jag hem reservobjektivet i fredags!

Har du funderat på att vaddera din omgivning? :joy::joy::joy:

Vet inte hur du gör men jag har plåtat i typ 25 år och aldrig haft sönder varken en kamera eller ett objektiv.

1 gillning

Om du inte har någon nytta av det så filma när du plockar isär det och lägg ut på youtube. Alltid någon som är intresserad av hur det ser ut invändigt.
:wink:

Haha, jag hoppas att någon annan kan plocka sönder det, fixa till det och sätta ihop igen. Kostar ändå 25 000 kr :slight_smile:

hehe, ja vi är alla olika :slight_smile:

1 gillning

Peeeeeeeeeter!

1 gillning

Man vet att det är allvarligt när ens förnamn använda!

3 gillningar

För andra gången i rad går bussen jag ska ta för tidigt. Det är extremt irriterande när man har snäva marginaler och är bra på att passa tider. Missade den med mindre än en minut. Alltså var den ca 2 min för tidig.

Dessutom är jag på väg ut för att ta en öl. Det försenas nu med 10 minuter…:rage::sunglasses::+1:

3 gillningar

10 minuter i Stockholm är som 2 dagar i Norrland.

2 gillningar

Nu är jag glad igen. Jag hann med samma T-bana som det var tänkt.

Det föranledde mig att klaga på resapparna. De har för gott om tid för byten. Men idag blev det bra för mig. Ölen kommer intas som planerat…:smiley::beer:

2 gillningar

Var det det där nedrans klinkersgolvet igen?

Trägolv!

Finns det några golv som inte ska hålla på och ha sönder våra saker nuförtiden?! :rage: Vilken värld vi lever i…

Heltäckningsmatta :heart: Har vi på större delen av övervåningen, har räddat min telefon många gånger :slight_smile:

Haha roligt att du säger det: Har någon lagt in heltäckningsmatta?

1 gillning

Skrev precis :heart:

Påminner mig om när jag insåg bytet i London när jag åkte från Las Vegas till Köpenhamn inte var två terminaler, utan mellan Gatwick och Heathrow.

1 gillning

Den har jag också testat när jag skulle till Orlando. Inget kul en timme i ösregn med taxi.