Hade nyss utvecklingssamtal med chefen, det gick riktigt bra, bara goda vitsord så nåt gör man ju uppenbarligen rätt
Det var dock lite roligt, vi pratade lite om det här med hemarbete, jag sa att det är en möjlighet jag uppskattar väldigt mycket. Han sa att om ledningen skulle få för sig att ändra på det, skulle han säga upp sig på dagen, han menar på att det finns inget modernt företag som inte erbjuder sina anställda att jobba hemma som vill behålla sin personal, då kommer man tappa typ 30% av personalen direkt. Han hatar tydligen folk som absolut vill att andra ska vara på kontoret, så man är safe ett tag till ![]()
Ingen vilodag idag inte. Gick upp vid 07 och slet ut allt ur mina två garderober. Kollade alla strumpor efter hål, testade alla kläder och tog bort allt jag inte använt på två år. Gick från två garderober till en.
Drog till tippen och skänkte och slängde kläder och sen hem för att städa och fixa ordning inför släktkalas då dottern fyllt år. När alla drog var jag sjukt trött men hade sagt att jag skulle springa på gymmet idag och släpade mig dit.
Väl framme så gick det så jävla bra och jag orkade springa hela träningspasset på 50 minuter och slog mitt personbästa så det gjorde mig riktigt glad!
Monterade 5G uppkoppling till bilen parkeringsvärmare och fick allt att funka utom att den inte ville starta värmaren. Har en äldre fjärrstart som Webasto tyckte jag kunde kasta ut nu eller köpa en kabel för en tusing så kanske jag fick igång den. Men jag luskade runt i appen och lyckades hitta en inställning där jag triggade fjärrens styrdon likadant som om jag använde fjärren. Viola då startade den direkt. Mycket nöjd just nu.
Har lyckats med det näst intill omöjliga att få en invitation till den stora klockmässan under pressdagarna. Det är bara de stora märkena som har rätt att bjuda in pressen och det är få som inte är press som kommer dessa dagar. Vi har jobbat på detta flera år utan framgång men nu är vi med i matchen och slipper gå på de publika dagarna.
Du får börja skriva om klockor på Teknikveckan så kommer du fara och flänga hela tiden ![]()
Gud så skönt att slippa kreti och pleti..![]()
![]()
Exakt. ![]()
![]()
Det får bli när @Esse avlönar mig. ![]()
![]()
Det blir ett reportage där du besöker Clock för att se om de har bättre milkshake än Mcdonalds.
Den är jag på direkt, var är närmsta Clock? ![]()
![]()
Du måste tyvärr åka till Härnösand.
@Esse får väl lösa en elbil att låna ut för test som klarar att köra Norrköping - Härnösand på en laddning så laddar jag medans jag shakear loss på Clock. ![]()
![]()
Minns att Clock hade smaken bananchoklad.
Den hade nog inte varit min favorit.
På frasses fick man förr (läs 2000-2010) blanda vilka smaker man ville.
Kanske är så fortfarande?
Genomtänkt reklam. Kul!
Så jävla kul att man på två månader har gått från att ligga under genomsnittet till att ligga över. Sjukt hur snabbt man kan jobba upp konditionen ändå.
Här blev det nada.
Fick ChatGPT Enterprise idag ![]()