Nu blev jag riktigt glad!

Skribenterna på den här sajten verkar ha lärt sig att göra rättvända citattecken till slut. Oklart om det beror på någon uppdatering av sajten, deras tangentbord eller om de lärt sig. Tacksamt hur som helst.

God fortsättning!

4 gillningar

Det är inte på grund av detta utan för din skull!

1 gillning

The Office Crying GIF

1 gillning

Tidigare vände vi på dem för att trigga dig, så du kan hamna i surtråden fortare än du anar. :joy::joy:

1 gillning

Tänk om man kanske känner sig lite «fransk» ibland. :wink: :laughing:

2 gillningar

Älskar ändå att 2026 har börjat med typ 40 inlägg i surtråden och här kom första i gladtråden. Ribban är satt för året haha!

10 gillningar

Vet inte om jag ska posta i surtråden eller gladtråden, men glad är ju roligare än sur.

Försäkringsbolag och premieavgifter. Kollade upp försäkringsbolag igår för hemförsäkring och bilförsäkring, då jag fått fakturor för nästkommande period från mitt befintliga försäkringsbolag.

Sänker hemförsäkringens premie med 27% och bilens med 45%.

8000kr/år i “besparing”, kan man köpa mycket skrot för. :smiley:

13 gillningar

Jag utgår från att du har ett Prime medlemskap, annars är det ju läge. :joy:

Grattis.

1 gillning

Det har jag redan såklart. :smiley:

1 gillning

Du får lära Jens hur man gör. Han är inte lika nöjd. :slight_smile:

1 gillning

Någon ska ju betala @katho's sänkningar. :joy:

2 gillningar

Så har det väl alltid varit med bilförsäkringar, att man behöver byta varje år om man vill ha ett hyggligt pris. Annars blir det bara dyrare och dyrare, trots att man är skadefri.

1 gillning

Gäller inte bara bilförsäkringar utan alla månadskostnader.

2 gillningar

Sprang på ett inlägg på Reddit som berättade att Dreame L40 Ultra AE (som jag vann i Bubblans decembertävling) i det tysta hade fått en uppdatering till Matter. Så nu finns den i HomeKit också. Kul!

9 gillningar

Provade de nya Hestra handskarna i -10 grader och de är ju rena drömmen (inser att jag låter som Musse med nya inköpet) men helvete vad de värmer. Enda nackdelen med Nubuck skinnet är att det är strävt/svårt att få in händerna i jackfickorna. I och för sig behövs det ju inte då de gör sitt jobb utan mer om man behöver typ plocka fram nyckelknippan.

4 gillningar

Jag funderar också på ett par Hestra. Dock på ett par såna här. Vilka köpte du?
https://www.boozt.com/se/sv/hestra/tore-chocolate_32777263
Köpte schyssta italienska läderhandskar, men var lite oförsiktig med dem så de gick sönder tyvärr.

De jag köpte heter Bergvik.

Vad hände med de italienska? Kan inte en skräddare fixa till de?

Rekommenderar dessa. Har för mig att @richardtenggren har sådana med.

https://www.boozt.com/se/sv/hestra/deerskin-primaloft-rib_29950037/223964022

1 gillning

Är du säker?

Inte trodde jag @richardtenggren körde med lågprishandskar. :joy::joy:

2 gillningar