Nu blev jag riktigt glad!

Jo de sprack i sömmen. Går säkert att laga, men blev grinig när man köpt ett par för nästan en tusenlapp o de pajar efter en månad.

1 gillning

Det går kanske inte att få till det så snyggt när det är stygn hålen som brustigt. Gissar de sytt för tätt med stygnen. Så lagar du dem så går de kanske upp någon annanstans igen.

Stämmer bra, sjukt trevliga. :slight_smile:

Tar det på allmänna förlustkontot. Dålig kvalitet helt enkelt.

1 gillning

Haha! Jag är en enkel man! :man:

1 gillning

Om du bara använt dem en månad kan du väl reklamera dem?

Han köpte nog de ihop med Ferrari jackan. :joy::joy:

Funkar de att cykla med eller är de lite hårda i lädret?

Köpte dem i en no-name butik i Italien.

excited fashion GIF by Slice

Ah. Skönt att ha en ursäkt för en ny roadtrip :stuck_out_tongue:

Det kommer en ny italienresa till sommaren, Polestar måste ju få en chans att sträcka på ekrarna :smiley:

1 gillning

Lädret är väldigt mjukt och smidigt.

Men jag har dem som vardagshandskar, cyklar med avlagda skidvantar

2 gillningar

Är Hestra lågpris? :sweat_smile:

Men nu har ju även du insett deras storhet.

Jag har även ett par hestra job vinterhandskar, de överlever f*n allt. Har dessutom inte gett dem någon kärlek.

De kanske är något för @Marcus_Attefors att cykla med

Intressant och bra pris med! Synd att de inte verkar finnas i butik, oklart vilken storlek man ska ha.

Det var ironi då han brukar vanligtvis köpa det dyraste alternativet. :joy::joy:

1 gillning

Om du inte äger ett par hestra, testa på typ naturkompaniet. Har man exv. Strl 9 på ett av deras par gäller samma storlek över alla modeller

1 gillning

De är väldigt mjuka och fina!
Jag har dem till vardags, lek med barnen, skotta snö, promenad eller sopa/blåsa av bilen :slight_smile:

Till vintercykling brukar många köra med ”bar mitts”

Har tittat efter de senaste vintrarna, finns aldrig i butikerna med bra pris🤷🏻‍♂️

1 gillning

På snöskoter kör man med uppvärmda handtag. Borde funka på elcyklar också. Koso Värmehandtag (120 mm) USB

1 gillning