Nu blev jag riktigt glad!

Glad att jag inte gav upp biltesterna.

3 gillningar

Fick tillbaka vattnet i går kväll. Skönt att slippa smälta snö för disk, tvätt och spola i toaletten. Lite som att vara i lumpen igen. Kanske något för alla att öva på inför ett eventuellt, riktigt, krisläge. :slight_smile:

12 gillningar

Du får se det som lite realistisk övning inför medeltidsveckan :smiley:

1 gillning

Det är i alla fall 60 gradera varmare då :slight_smile:

Jobbat nästan uteslutande med AI sen jag började på mitt jobb, har lyckats bygga flera chatbottar och jobbar på att utveckla mig ännu mer inom detta.
Har känt att jag kanske inte borde vara under drift utan utveckling då det även är något jag känner att jag strävar efter att jobba med.

Pratade med en kollega om det idag som jag jobbar ganska nära och han tyckte jag skulle ta upp detta med chefen då chefen tydligen sagt något till honom om att han tycker det jag gör är mer utveckling.

När chefis kom i morse så drog jag undan honom och sa att jag har tänkt på detta ett tag och om det finns en chans att jag kan få jobba med utveckling istället för drift.

Han var helt på mitt spår och har tydligen tänkt på det länge.

Nu kom han in i mitt rum och sa ”Välkommen till utvecklingsenheten!” blev helt paff, tackade honom och då sa han ”Tacka inte mig, det är din egna förtjänst”. :pleading_face::sob::sob::sob:

Jag förstår inte att detta händer, att det går så bra…
Behövde verkligen detta nu.
Känner mig så oerhört tacksam.

25 gillningar

Grattis!

1 gillning

Vad roligt, stoooort grattis!

1 gillning

Härligt att höra, bra jobbat och grattis! :slight_smile:

1 gillning

@MatsOlov @Marcus_Attefors @mangebula
Tack så mycket! :heart::smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Gratulerar! :slight_smile:

1 gillning

Bra jobbat! :+1:
Utveckling är kul (oftast :blush:).

1 gillning

Hårt arbete och ärlighet mot ledarskapet gör skillnad, stor grattis!! Som dom säger är det du som gjort jobbet

1 gillning

@katho tack! :heavy_heart_exclamation:
@chrme109 ofrast? :joy::heavy_heart_exclamation:
@Niklas_V jag fattar ingenting dock! Känns inte som jag gjort mycket alls… men så otroligt glad för det känns som att saker går min väg för en gångs skull! Tycker ändå jag kämpat för detta. (Även om jag samtidigt inte tycker jag gjort mycket)
Måste sluta vara så hård mot mig själv haha.

4 gillningar

Ibland jävlas det. Man kommer ingen vart och då kan det vara lite segt.

Men det är rätt så sällan det händer mig numera. Men känslan när man väl löst det (på något sätt) är trevlig. :smile:

1 gillning

Så känner jag nu med så då blir det ingen förändring! :joy:

Där ser du att ibland blir det bättre än man trodde. Tro på dig själv och våga så kommer du att gå långt. Grattis.

2 gillningar

Det har aldrig gått såhär bra, nästan för enkelt känns det som jämfört med hur det varit innan.
Men jag ska inte ifrågasätta, det kanske var dags nu. :smiling_face:

3 gillningar

Tyder på att du är på rätt ställe med rätt förutsättningar och gör sådan du trivs med och tycker är kul. När allt det stämmer så blir allt lättare och man gör ett bra jobb. Så bara va nöjd med dit beslut att byta jobb och konstatera att de blev bra!

1 gillning

Grattis @Bluish :+1::partying_face:

1 gillning

Ja jag ska sluta tänka för mycket och försöka vara glad. :smile:
Tror det stämmer som du säger att det ska vara rätt.

@xms67 tack! :heavy_heart_exclamation:

1 gillning