Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Och ny avatar här på bubblan!?

2 gillningar

Dags att registrera det som släktvapen då så du kan använda det i alla officiella sammanhang.

https://svensktvapenregister.se/

1 gillning

Ja, det kan vara något. Vi har ett vapen i släktträdet. Men då man bara räknar släktens fortlevnad på svärdssidan så är den adliga delen död, hade ett tag funderat på att använda delar av det vapnet, men det är 1600-tal och utanför den tidsperiod som föreningen rör sig inom.

1 gillning

Har en kompis som vann 200 000 och en ID4 på Postkodlotteriet. Det gjorde mig glad..:partying_face:

14 gillningar

Det är ju något sådant som skulle få mig att köra elbil. :joy::joy: Men det blir aldrig så då jag inte har några lotter. :joy::joy: Men det är kul att glädjas åt andra och man hoppas ju att det hamnade hos någon som behövde det i dessa tider.

Känns som att det här gick till rätt typ av familj. Jag köper inte heller lotter men hoppas ju lite att man ska vinna ändå..:sweat_smile:.

2 gillningar

Nya utbyggda E20 mellan Vara - Vårgårda är öppen ! :partying_face: 2+1 vägar suger men inte lika mycket som att åka 3 mil genom vägarbete
Tänk nu bara om Tesla kunde sätta upp mer nya laddare någonstans mellan Mariestad och Göteborg efter E20 (V2 laddarna i Jung räknas knappt :stuck_out_tongue:)

1 gillning

Woho....blir det smidigare i jul :smile:

1 gillning

Vara till Motel Motoristen har aldrig gått snabbare :laughing:

If you say so…

Brukar åka mer till typ Grästorp och andra byar runt omkring

Mcdragans som lockar?

Dålig koll på va det är, men oftast är det släkten som kallar till de trakterna

Då var fiberföreningen helt avvecklad och det visar sig att vi får tillbaka nästan alla pengarna vi la in. Så kostnaden för att få fibern indragen hamnade på knappt 800:-. :tada:

7 gillningar

Gick riktigt riktigt bra på mitt medarbetarsamtal. :smile:
Var så sjukt orolig för jag har absolut inte vetat var han står gällande mig.
Men han var så positiv, litar på mig fullt ut och kände inga som helst problem med något.

Så himla lättad. Alltid kul att höra från sin chef att man gör ett bra jobb. :see_no_evil::smile:

17 gillningar

Grattis :slight_smile: Alltid skönt om man kan ha en bra dialog med sin chef, ännu roligare när man får en massa positiv feedback.

Telenor har 5G i Ockelbo nu.

Äntligen!

1 gillning

F1 23 var på 70% rea och FC24 var på 60% rea på Playstation store nu, slog till direkt :blush:

3 gillningar

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Nu blev jag riktigt glad!