Nu blev jag riktigt glad!

Försökte få DALL-E att beskriva mitt firande av dig nu men ja... jag förstår ju varför du skall jobba med sådant här och inte jag :grin:

Fascinerande dock att den fick med kaffekoppen och vad som skulle kunna vara ett fikarum i en mindre västsvensk kommun - de två sakerna som jag inte bad den skapa :grinning_face_with_smiling_eyes:

”Grattis till jobbet på Samhall!”

Samhall är en viktig institution i svenskt arbetsliv.

1 gillning

Ofta är de det men de håller också på med en del fulspel …

Men det är en diskussion för en annan tråd.

Fascinerande målkonflikter dock!

1 gillning

Så sjukt roligt att AIK ska spela på Jordgubbsvallen.

Nyhet i AIK Shop.

3 gillningar

När jag precis började gilla Strawberry-namnet.

1 gillning

Mitt körkort gick ut 2017. Har inte brytt mig speciellt mycket om det då jag har Thai körkort också. Men mailade transportstyrelsen idag och fick svar att de kan skicka ut ett nytt om jag bara bevisar att jag bor i Thailand. Tack!

2 gillningar

Behöver man körkort till moppe och radiobil? :rofl::rofl:

Köpte en stock snus men låg två i paketet :sweat_smile:

4 gillningar

Bara att reklamera. :joy::joy:

Oh My God Wow GIF by 9Now

1 gillning

Inte bara glad. Alldeles till mig.
Har i över två år sökt efter en 7" singel som har varit svår att hitta. Det är en av tre 7" som släpptes från ett album med Bitty McLean som aldrig gavs ut på vinyl. Pressade i Japan på transparent vinyl. Jag har dom andra två men den tredje har lyst med sin frånvaro.
Men så i förra veckan dök den upp på Discogs där jag haft bevakning. Slog till direkt utan att blinka och har sedan följt dess väg från Tokyo, via Hong Kong, Leipzig och slutligen Göteborg.
Nu kan jag dö lycklig.:joy:


14 gillningar

Jag antar att du inte hört talas om den fjärde och mest ovanliga singeln i denna samling? jakten tar aldrig slut. :joy::joy::joy:

1 gillning

Fick fina blommor i och med avslutet på samarbetet mellan Bredband 2 och Bli Säkerpodden med @nikka. De överglänstes enbart av den fina texten på kortet.

8 gillningar

Ja, Bredband2:s representant, möjliggöraren Marko Rajkovic, överraskade mig sannerligen med de fina blommorna. Jag är så glad över att haft med Bredband2 i fem år.

2 gillningar

Riktiga vänner vet ens innersta behov!

9 gillningar

Världsfred och ett berg med trasiga prylar.

När man har 5G på jobbet.

3 gillningar