Tystare än i Sverige pga asfalten?
Kvinnor kan..
När jag fyllde körkort hade vi en tjej i gänget som var den värsta "plugghästen" bland alla oss kompisar i den åldern. Hon var också kortast och dessutom ett år äldre än oss andra då hon hade varit så bråkig när hon var liten att hon hade fått gå om 4:an eller 5.an. Men på högstadiet och gymnasiet var hon helt plötsligt värsta plugghästen och fick toppbetyg.
Hennes föräldrar köpte en WV Bubbla åt henne för hon fyllde 18 och tog kk och vi skojade lite om hur det där skulle gå. Självklart körde om som en djäkla rallyförare, ställ i kurvor och otrolig kontroll på snöiga vägar i skogarna runt omkring. Helt sjukt faktiskt.
Hon sänkte självförtroende rejält hos oss killar..
Idag är hon Vd för ett stort företag och jag ser inget av de dolda talangerna på Instagram..![]()
Mycket bilder på mat och dryck men jag förstår, det blir lätt så på resa. ![]()
Fast det hade varit kul att se t.ex det där parkeringsproffset i form av 140 cm italiensk tant.
Men de bilderna missar man ju ofta tillfället att ta helt och hållet, får bevaras som kärt inre minne. Trevlig resa!
Blir rätt mycket av just mat ochbdryck, det är en stor del av resan ![]()
Blir det en 3 månaders gym tråd när du kommit hem? ![]()
![]()
Haha ja risken finns. Så bäst att köra all-in nu.
Gratis är det inte.
Det ingår
Potato potato. Inget man får i Sverige iallafall.
Eftersom det efterfrågas om bilder på annat än mat och dryck kommer en bild på gatan vi bor på och det största trädet i Italien.
Helvete ![]()
![]()
Är det ost och balsamico på sista bilden? Vad drack ni til det?
Det här är helt fantastiskt, man tar en liten morgonpromenad till bageriet och handlar färskt frukostbröd, stannar till på baren på hörnan och tar en färskbryggd cappuccino
Man får inte alls något resesug av den här tråden. ![]()
![]()
Blev sugen på lambrusco, tur att bolaget är stängt i dag så att man inte har det för bra. Och tur att det är 13 grader och regn nu när man är ledig. Jag är inte bitter.
Olika falla ödets lotter, vissa får skithus, andra får pottor ![]()