Köpråd till familj, vänner och bekanta

Ah, nej my bad, de är inte krypterade, de är bara digitala.

Helt riktigt @Hakan_Ander jag blandade ihop omdaningen från analogt till digitalt med att kanalerna skulle vara krypterade.

Då är det bara att ansluta kabeln - viktigt vid installation är att välja just kabeltv och inte marksänd digitaltv. DVB-C i stället för DVB-T.

1 gillning

Satsar du inte på Philips med ambilight till pappa ?

1 gillning

Exter skulle han kalla det!:joy:

?

(Meningslös utfyllnad)

2 gillningar

Är det någon form av göteborgska :wink:

2 gillningar

Det blev en Samsung 55" Q60A.
Kommer bli ett stort lyft för honom. :+1:t3:

7 gillningar

Huvudet på spiken…
Detta händer så ofta, man vill ju väl men det tar för mycket energi. Känns som att man får skit oavsett tips.

1 gillning

Det ser ut som om jag skulle maila Skatteverket och höra om det är ok att lägga till Exter som mellannamn. :joy::joy:

1 gillning

RolexterJocke

2 gillningar

Soundbar i prisklassen 3500-5500, vad ska man ha? Ska man gå på effekt eller vad ska man kolla efter. Jag tipsade bror om beosound stage men han tänkte sig betydligt lägre prislapp.
Är sonos beam utan sub vettig?

Bra som insteg men han kommer att vilja skaffa två Sonos One som bakhögtalare framöver.

2 gillningar

Jag trodde du gav upp att tipsa bror din då han ändå köper något annat. :joy::joy:

1 gillning

Är Ikea sonos bokhyllehögtalare ett alternativ ?

Hur stort rum handlar det om förresten? En Sonos Beam duger i ett mindre vardagsrum.

IKEAs högtalare är ett rejält steg ner men fungerar.

Absolut. Beamen är väldigt trevlig även utan Sub.

1 gillning

Jag skulle inte rekommendera dom. Men det är jag. Har två sådana i uterummet och så här efteråt ångrar jag att jag inte köpte två Sonos One istället.

1 gillning

Och jag gjorde tvärsom. Sålde bägge Sonos One till förmån av två Symfonisk Bokhylle istället.
För jag led av detta och fick aldrig någon rätsida på det.

1 gillning

35 kvm