iPhone 15 – skal och tillbehör

Funderar på skal till iPhone 15 Pro, vill ha ett riktigt tunnt skal i silikon för skydd och bättre grepp. Nudient verkar bra men deras snygga concrete grey finns inte till iPhone 15.

Vad har ni för förslag?

Funderar på samma som jag har till min soffa.

Förlåt, ville bara ännu en gång meddela att jag hatar skal på telefoner, ska lämna tråden i fred nu. Trevlig helg!

5 gillningar

Skal ger utöver skydd också bättre grepp på telefonen. Nödvändigt för slapphänta individer som jag. :sunglasses:

Inplastad soffa däremot. :fearful:

Samma kategori, soffan kan vara hal den med men med lite plast så ligger röven still så att säga.
Comedy Central Falling GIF by Drunk History

1 gillning

Men ska bidra lite också, fick pressmeddelande från Nomad som jag testat lite prylar åt tidigare och de har släppt en drös med skal till iPhone 15:

Spigen kanske :blush:

Haha så rätt! Tror jag skrev något liknande häromdagen :nerd_face:

1 gillning

Jag beställde ett svart Apple silikonskal till min 15 PM. Har ett silikonskal nu på nuvarande efter att ha slitit ut två Apple läderskal och ett Apple Transparent skal. Känns som silikonskal håller bättre och dessutom ge de bra skydd.

Håller med till 100%! Men när jag renoverar, är i trädgården, åker till tippen osv är det ändå ganska bra. Resten av tiden har jag varken skärmskydd eller skal :slight_smile:

1 gillning

köpte ett lera silikon för o ha på jobbet , till naturlig titan 15 pro

Kört med Nomad skal på alla telefoner inom familjen (som kör iphone) sen 12an, håller väldigt bra :slight_smile:

Idag beställde jag nytt skal till mamma som ska uppgradera 12 mini till 13 mini, lång leveranstid från iphonebutiken bara men hellre det än ca 100$ (pga 30$ frakt) direkt från Nomad...
Ska också beställa ett till min 15 Pro

Beställde ett Carbon Fiber Case från REBORN DEVICE för någon dag sedan, till min iPhone 15 Pro. Köpte även en magnet hållare från Spigen, så den står snyggt på skrivbordet, och slipper ligga ner. Blir väll att be Apple på Emporia att sätta på en Screen Protector när jag hämtar ut telefonen.

Skulle vilja ha ett likadant Spigen på 15 PM som jag har nu på 14 PM, ett tunt, transparent och mjukt skal för greppets skull.
Tyvärr lyckades jag inte hitta det hos Spigen.

Har kört Nudient ett bra tag, tycker de bygger ganska lite samt att de är av bra kvalitet.

Köpte denna gången inget färgat skal som jag brukar utan ett genomskinligt MagSafe-skal från Nudient. Har varit lite allergisk mot den ”fula” MagSafe-ringen på baksidan men tänker att med vit titan innanför kanske den syns lite mindre.

Hur som, Nudient är bra grejer.

Kanske blir att jag kör naket istället om man hakar på AppleCare+.

2 gillningar

Hoppsan, hittade det nu!

https://www.amazon.se/-/en/ACS06557/dp/B0C5S85TD2/ref=sr_1_5?crid=2T20W0YFSHQGK&keywords=Spigen+liquid+crystal+iphone+15+pro+max&qid=1694797356&sprefix=spigen+liquid+crystal+iphone+15+pro+max%2Caps%2C156&sr=8-5

Ja Magsafe-ringen är störande, så skalet från Apple som jag beställt åker tillbaka nu när jag hittat min favorit.

Hade ett sånt där i en vecka till min 12 PM, dock funkade det dåligt med magsafe wallet, magneten blev för klen.

Det genomskinliga MagSafe-skalet från Apple ser ut att bygga på avsevärt mer än det från Nudient.

Inga Magsafe-problem med 14PM eller 12:an, bägge med samma skal, funkat utmärkt för laddning.

Förväntar mig att detta kommer till 15.
Har haft det sedan dag ett på 12 PM.
Riktigt enkel att få en perfekt montering

Spigen Glas.tR EZ Fit Skärmskydd kompatibel med iPhone 14 Pro Max, 2 Stycken, med Sjabloon voor Installatiem, Case friendly, 9H härdat glas Amazon.se