iPhone 15 – skal och tillbehör

Tyckte jag såg det på deras sida när jag spanade lite till frun idag,

Har tidigare kört Belkin (det som Apple sålt på sin sida), så jag beställde ett sånt idag också.

Det där tranparenta från Spiegen - håller det sig ”kristallklart” eller gulnar det som alla andra?

Jag har inte sett att det gulnar, men det kostar en tredjedel av Apples skal så man kan ju ta tre då!

1 gillning

Att det kommer? Finns.

Mina levereras imorgon.

Beställt!
245:- hos amazon för 2 är billigt!

Därför köpte man 2 x 2 :blush:

Nån som har hittat nån bättre magsafe plånbok än Apples original? Min börjar bli lite sliten

Är Nudient matta med gummikänsla eller mer blanka och hårda?

Blank o hård. Har sånt på min 14PM just nu.

Dock har jag tappat luren några gånger med detta och förra identiska skalet och det är ju inte hårt så det spricker.

1 gillning

Skeptisk till det där. Kolla om MagSafe fortfarande funkar med det där på.

Är lite i samma situation, vissa verkar ju ändå ha apple original läder i lager men inte många så blir lite stressad att beställa för att få en i läder

Fruns har spruckit vid laddporten, gick rätt fort efter jag köpt det till henne... :confused:

Mitt spigen som inte har magnetringar fungerar bra med magsafe. Den positionerar sig men sitter väldigt löst. Dock inget problem så länge den får ligga still på bordet.

Tänker mest om man har hållare i bilen osv..

Då vill man nog ha magneter i skalet :slightly_smiling_face:

Okej. Letar efter något mer åt gummi/silikonhållet men vill ha så slipat som det går. Får väl kolla på Apples men 700 för ett skal är… mycket :grinning:

Eller så blir det att testa några olika från Amazon, ska mest sitta på när jag riskerar att repa/tappa, inte hela tiden

https://www.amazon.se/JETech-Silikon-iPhone-Kroppen-Stötsäker/dp/B0CCJD9T7N

Lite som vid förlossning? :joy::joy:

Spännande, min erfarenhet är helt tvärt om. Och då menar jag erfarenhet = det jag sett hos kunder, själv har jag kört Apples läderskal och det har alltid hållit de 3 år jag haft mina telefoner utan skador, men jag har ofta kunder i butiken som köper nya silikonskal för att det gamla slitits ut på ett halvår.

Jag har beställt Apples FineWoven i blått til min nya telefon.

Jag kör nudient thin case sedan två år.
Bygger inte mycket, betydligt bättre grepp än utan skal, känns inte lika strävt som silikon

3 gillningar