iPhone 14 Pro och Pro Max presenterade

Tog den på ditt abonnemang. Skickar första paketet med bullar och vaniljsås i morgon.

2 gillningar

Grymt! Jag la också en Max 1TB på @RolexJocke konto men beställde till din adress så skicka den som vi kom överens om sen!

2 gillningar

Har nog ett år kvar så jag förlänger nog det sen igen, har även ett data sim i detta som de normalt tar 29:- i månaden för som jag haft typ i 10 år så det bara hänger med. Telefoner cashar jag så jag nöjer mig med en bra deal på abonnemanget tillsvidare.

1 gillning

Revisorn ringde precis och undrade varför jag beställt en hel nummerserie hos Telenor, jag fattade inget. :joy::joy:

1 gillning

Du svaga själ :grinning_face_with_smiling_eyes: :heart:

1 gillning

Bra där! Säg till när det är dags att förlänga.

Sen några månader tillbaka så har jag en ny tjänst där jag jobbar med alla operatörer :kissing_heart:

3 gillningar

Hela familjen ska ha lila. Sedan ska jag betala @Hakan_Ander för rådgivning när vi tapetserar om.

1 gillning

#grupptryck :joy::joy:

Jag är stark jag! Inte köpt en iPhone sedan iPhone 3GS! Var min första och min sista! Jag har dock haft 5-6 plattor efter det från Apple!

1 gillning

Jag har hämtat ut min i Telenor-butik :v:t3:

2 gillningar

Du slutade köpa iPhone innan de blev riktigt bra.

2 gillningar

Japp, men jag har dock "lekt" med många efter.

Men att du är här ändå och "kollar läget"...?

Jag är lite osäker på vad du menar. Jag brukar kolla läget på prylar till och från. Annars vet jag inte vad du menar :wink:

3 gillningar

Helt rätt :heart:

1 gillning

Det ligger inte på oss tyvärr utan är discourse appen som måste uppdateras för flärpen. Meeeeeeen vi (@iDrewn ) jobbar på en officiell och alldeles egen teknikveckan-app för bubblan!

15 gillningar

kul !

1 gillning

Alltid bra att hålla sig uppdaterad! Även om jag inte kör iPhone idag har jag inget emot den. Jag kör inte Android heller så. Men gillar tech och se vad som händer med den.

Jag har alltid varit mera för mjukvara än hårdvara. Klart jag gillar hårdvara också, jag tar gärna en bit hårdvara och mjukvara och gör den till min egna! Där ligger jag bäst!

Det jag saknar mest från mobiler är faktiskt en kamera. Jag har en dum mobil idag, och ingen annan kamera. Så kan inte ta mina "fyllebilder" :smiley:

3 gillningar

Jag tror du skämta med oss aprillo? :joy::joy:

Nädu, vännen! Så är det!

1 gillning