iPhone 14 Pro och Pro Max presenterade

Den har jag inte testat. Men det är ju inte dags förrän Sep 2023 och då kanske det är ännu smidigare. :joy:

1 gillning

Hur blir plånboken på mobilen? Om du orkar ta en närbild vore toppen, tack.

(Skulle kunna prova själv om inte Telenor hade tappat bort min beställning IGEN. :exploding_head:)

1 gillning

Är kameramodulen större än på 12an? Fanns ju rykten om det men tycker inte det ser så ut ?

Yes. Hela huset är samma storlek som 13 Pro men på 14 Pro står den ut ytterligare.

2 gillningar



13 gillningar

Som så många...

AOD är udda... Ovant, inte en uppbar "hit" )

Ön har jag inte hunnit med så mycket än

Förflyttningen av Esim mellan mobilerna gick ganska smärtfritt (Telia). Enda "problemet" var att inse att det blir en ny pinkod som jag fick hämta från Telia webben

Om ni vill föra över korten från wallet - så gör det direkt. Jag valde fel och nu måste jag ta korten ett och ett. Tur att överflyttad av klockan var totalt smärtfri och med samtliga kort på plats.

2x zoomen känns bra.

141 MB foto... Nja... :slight_smile:

4 gillningar

Så himla mycket @Hakan_Ander :smiley:

1 gillning


Dynamic island integrerar inte så bra med bubblan. :joy:
Annars har jag precis pratat i telefon och det är lite coolt för det är staplar efter allt ljud typ, den som man pratar med är gröna staplar och jag var orange.

3 gillningar


Med musik funkar den så jävla nice och notifieringar :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 gillningar

Discourse Hub och iPhone 14 är inte kompatibla.
Går inte att trycka på profilbilden och loggan. :grimacing:
Nej. Nu lämnar jag tillbaka telefonen.:sunglasses:

3 gillningar


Safari funkar bättre :+1:

1 gillning

Trevligt forum verkar det som i alla fall..:sunglasses:

1 gillning


ProRes finns tillgängligt :thinking:

snygg !

1 gillning

Telenor försöker stressa mig. :joy::joy:

Du kan även få obegränsad för 299 om du pmar mig :joy:

1 gillning

Jag betalar idag 299:- + moms (företag) med obegränsad surf och100GB surf i månaden inom EU/EES + Turkiet, Andorra, USA, Schweiz, Storbritannien, Serbien, Montenegro, Thailand, Malaysia och Myanmar. Fria samtal & SMS I Sverige. Så jag vet inte varför de skrev 349:- i månaden.

2 gillningar

Jag skulle inte byta i år men det blir en Pro Max Ander Edition för mig också. :purple_heart: Svarar inte på några följdfrågor.

7 gillningar

Japp du har deras "gamla" 299 abb. Går att få fortfarande även fast de inte skyltar det utåt. :ok_hand:

Förlängde du abonnemanget på Telenor samtidigt. :joy::joy::joy: