Säg 20 minuter så kan jag hålla med.
Ungefär vad det tog att ladda ner det. ![]()
Klarar image playground att skapa en bild på en man över 50 år och utan skägg? ![]()
Knappast, kan inte skapa en människa öht verkar det som utan att använda ett foto. ![]()
Edit: verkar inte gå att skapa någonting utan att basera det på ett foto på en person, grymt bra.
Men det står ju lösenkod inte lösenord, så är väl din rätt eller? ![]()
Men det står lösenkod och inte lösenord, så helt korrekt av Apple.
Haha! Japp, läste slarvigt.
Som @pao skulle ha sagt: Sparka inte på en som redan ligger.
![]()
Går att stänga av
. eller sätta på igen via …-knappen längst upp i Apple Mail.
Titta igen ![]()
tittade via "datan" nu istället, det var en bänk där ja... ![]()
Min Apple Watch har blivit extremt svajig i batteritiden sedan iOS 18 (tror 18.1). Brukade innan ha ca 60% kvar när jag lägger mig, nu är det ofta nere på 30%. Något känt problem?
Vilken modell har du?
Min S10 är stabil och drar mindre än någonsin.
Konstigt, för mig är det tvärtom. Sen senaste uppdateringen så drar Ultra2 mindre batteri. Laddar till 80% varje morgon. Imorse var jag nere på 58%, den har alltså dragit 22% på ett dygn och då har jag sovit med klockan.
stabilt här , ultra drar ganska jämnt varje dygn 25-28% ![]()
Med senaste betan så har min AW7 fått en otrolig batteritid. Minst 30 timmar nu.
En färsk undersökning visar att iPhone-ägare är mindre imponerade av AI-genererade emojis och en smartare Siri.
Undersökningen från SellCell visar ändå att artificiell intelligens (AI) spelar en viss roll för iPhone-användare vid valet av ny telefon. Nästan hälften (47,6 procent) uppgav att AI-funktioner var “viktiga” eller “något viktiga”. Men det som hittills erbjudits med Apple Intelligence, verkar inte leva upp till förväntningarna. Hela 73 procent av användarna menar att dessa funktioner tillför “litet eller inget värde”.
Nya funktioner som Genmoji med AI-genererade emojis, ChatGPT-integrering i Siri och skrivverktyg lanserades nyligen i iOS 18.2 i övriga världen. Vi i EU får vänta till april 2025 innan vi kan testa de nya smarta funktionerna. Om dessa innovationer lyckas övertyga oss mer återstår att se.
För Samsung-ägare var det ännu större missnöje kring deras AI-funktioner i undersökningen.
Via: 9to5mac
Men har dom verkligen inget annat än det att erbjuda med AI? Då kan det kvitta…
Jag fattar inte Apples vurm för emoji eller Genmoji. Vem använder dessa? Det känns ju som rena leksaken som 12-åringar kan använda ett tag, men är de stora i vissa delar av världen? Typ Sydostasien?