HomeKit Secure Video för allas plånböcker?

Men faaaaaaaaan

1 gillning

Mmm

Ringklockan?

Ah, tack, det var ju synd att den inte har HK, men kommer nog i framtiden… kanske.

1 gillning

Får hoppas

Dom skrev om det på en tekniksida jag brukar besöka ibland. :wink:
Ska se om jag hittar länken.

Kanerorna släpps i juli. Så kommer beskedet innan dess så är vi nog några som vill ha ringklockan med.

Förskottsbetalning som gäller. Inte för att jag inte litar på er, men har beställt grejer innan som folk inte velat ha sen :smiley:

Jag har slutat köpa smarta prylar där det ryktas att nått skall komma eller att tillverkaren säger att det skall komma senare. För många ggr man blivit besviken nu.

4 gillningar

Helt rätt. Vi har dock ett litet fönster från det att det ryktas om att det ska presenteras till att pan&tilt släpps. Då kan vi slänga in doorbell i samma leverans :smiley:

1 gillning

Hur mycket sparar man på att beställa ihop? Tänker på fraktkostnader och tull.

Är nog inga jättesummor. Mest att dom inte skickar direkt till Sverige så jag skickar till en kollega i USA som skickar vidare till oss. Tullen är ju baserat på värdet på kamerorna så där sparar vi inget. Det ör frakten till SE och eventuell frakt inom US.

Men en pan&tilt kamera med HomeKit Secure Video för 800:- blir svårt att hitta i SE :slight_smile:

1 gillning

Aha, visste inte att de inte skickade till Sverige.

1 gillning

Imorgon beställer jag kamerorna.

Ska enligt Eufy levereras i juli i USA.
Jag tar hem dom till Sverige och skickar dom hem till er som beställt. (Lägg på en vecka för säkerhetsskull)

I priset ingår ALLT. Kamerans pris, sales tax, tull, frakt till SE, frakt hem till de som beställt.

Priserna är som som följer.

eufy Security Indoor Cam 2K Pan & Tilt 800SEK
eufy Security Indoor Cam 2K 640SEK

Vill ni ha något annat från sidan så kommer vi överens om ett pris,

Förskottsbetalning gäller och deadline är imorgon torsdag 11/6 kl 18.

Alla beställningar tas i PM

1 gillning

Nu är det dags att beställa så vill du ha och inte hört av dig så är det dags. @Mattason kolla PM :smiley:

Kamerorna har redan skickats inom USA. På måndag Kommer kag lägga en beställning till för alla som inte hunnit beställa innan. Det är sista chansen, sen plockar jag hem dom till Sverige :smiley:

Har du beställt? Om jag fattat rätt så finns det Wi-Fi på

Japp finns wi-fi. Jag har beställt två omgångar redan men det är en del som inte hunnit beställa så jag ska beställa en omgång till på måndag :smiley: Står att kamerorna ska skickas i juli, men de vi beställde är redan skickade till adressen i USA.

Nån som hört nått nytt om dörrklockan och Homekit?
Skulle vara smutt om man kunde få den beställd på måndag också.