HomeKit Secure Video för allas plånböcker?

Inte hört nått mer :worried: Hade varit perfekt att få med den i samma leverans

1 gillning

Tjena @Tobbe1!

Nu tänkte jag lägga sista beställningen :smiley:

Tack för informationen. Jag hoppar över denna gång :smiley:

Finns det fortfarande tillfälle att beställa?
Förlåt för sen fråga kanske. :grimacing:

1 gillning

Hehe det kan vi nog lösa. Väntar svar från @Sevis med :smiley:

1 gillning

@Sevis Har du tänkt klart!:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

1 gillning

Jag hoppar över

Du har väl redan en i varje rum?:joy::joy:

Ja lite så jag tänkte :cold_face: har redan 6 kameror :man_shrugging:t2:

Jag har ingen. Så tänkte att det var ett billigt sätt att testa Homkit Secure Video som jag är nyfiken på.

1 gillning

Helt rätt :heart:

Då beställer jag din @Hakan_Ander så får Severyd ångra sig sen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Inatt drömde jag att jag hade fått min kamera. Måste vara ett tecken. :man_shrugging:

2 gillningar

Hahaha inte fått ett leveransbesked än tyvärr. Bara orderbekräftelse

2 gillningar

Den som väntar på något gott…

Så samt som sagt :smiley:

Hitta den review på nätet idag, och det verkar som om våra Eufy kameror inte kommer med Homkit och Apple’s HomeKit Secure Video från start, utan kommer med en FW uppdatering senare. Testaren har dock en betaversion som verkar funka redan.
Läs mer här: eufy Indoor Cam 2K Review

1 gillning

Beställde hem två Pan and tilt och fått hem dem idag.
Innan jag börjar installera, ni som har dessa. Ska man först konfigurera dem med Eufy ap och sen in i HomeKit, eller ska man göra setupen i HomeKit? Frågar för att på Meross smarta utomhusuttag skulle man inte dra hem deras app före installation i HomeKit.

Någon som också vet om man kör homekit om man ändå har option att spara videon även på sin egna Nas eller allt när tvunget att gå till iCloud?
En fråga till, måste man ha minneskort i dem om man inte ska spara lokalt för att kameran ska fungera?

Jag satte upp den i Eufy appen först.
Om du kör HK Secure Video kan du inte köra annan lagring.
Även om du lägger in den i HomeKit sen går det fortfarande att använda Eufy-appen.
Det är bland annat bättre upplösning på strömmen i Eufy.
Inget minneskort behövs om du kör i molnet.

Tack, Vet inte vilket jag föredrar om man vill ha den i homekit eller inte, men känns kanske sidigast istället för lagring till Nas
De var mycket mindre i storlek än vad jag hade föreställt mig. :slight_smile:
Enda nackdelen är att den nog inte funkar bra om man vill montera den på vägg. Får hitta någon lite högre hylla till den ena.