HomeKit Secure Video för allas plånböcker?

Haha
Dumping avgift… men har ju redan betalat för vatten och avlopp via skatten… :slight_smile:

Jag om du beställer de som tråden handlar om…

Jag kan beställa vad du vill till dig :wink: Själv kommer jag nog beställa de trådlösa. De har dessutom IP67-klassning.

Ska ta mog en funderare på om jag ska ha eller inte :smiley:

Va inte dessa trådlösa???

Nope.

Står WiFi i specen men kräver ju nätagg ifs men överföringen är Wifi

Japp, men du måste fortfarande ha nätsladd.

Japp, skrev det också :slight_smile:
Men inga problem för mig vare sig ute eller inne, bara man slipper dra nätverkssladd .

2 gillningar

Ok tänkte kolla lite intresset här. Bara CekariYH som har velat ha än så länge. :slight_smile:
Kameran släpps i juli i USA.

Jag tänkte såhär.
Den kostar 50$. Sales tax på det. Frakt och tull till Sverige. Frakt sen inom Sverige. Vad kan man säga är ett skäligt åris att ta för kameran om ni är intresserade?
Säg att kameran kostar 550sek. Tull moms och frakt (från USA och inom Sverige) på det. Är det rimligt med typ 800sek per kamera? För högt för lågt?

Oavsett är det ju ett grymt pris på en 2k pan&tilt HomeKit-kamera :smiley:

OM jag beställer så kan man ju beställa annat från deras sida med. Är själv sugen på trådlösa allväderskameror.

Ja, 700-800/kamera beroende på frakt.

1 gillning

Tänkte lägga en beställning i slutet av veckan om nån är på :smiley:

1 gillning

Jag e på!

1 gillning

Spana in på deras sida vilka du ska ha :smiley:

Jag tänkte ta ett paket Eufycam 2 och tre st pan&tiöt till migsjälv :smiley:

Är jag blind eller står det någonstans på produktsidorna att de faktiskt har HomeKit?

2st

eufy Security Indoor Cam 2K Pan & Tilt

Står ju överallt

1 gillning

Full en måndagskväll? :wink:

Du vet vad jag vill ha.

Så här brukar jag göra… jag betalar allt, och när det kommit kollar jag vad pålägget blev på de grejor som köptes in för var och en plus själva priset på grejen/grejorna, och när jag postar det till respektive så ber jag om en Swish insättning med svenska frakten inräknad.
Enklast då det tar hänsyn till ev. kurs etc etc. men klart, blir det massor av stålar så kanske man inte kan klara det själv så då får man be om ett förskott, kanske 500-1000 spänn från var och en innan paketet hämtas ut, går snabbt med Swish…oftast.

1 gillning

Ah kollade specs en, även ringklockan?

1 gillning

Nej :sob: