Frågor om Apple Watch

Blev en apple watch 8 SS tillslut. Beggad till ok pris på tradera. Rätt trevlig :partying_face:

8 gillningar

Någon som har koll på billigast alternativ hos våra telefonoperatörer som har stöd för e-sim till apple watch?

Har massa surf via jobbet men får inte lägga till extra e-sim.

Så har det billigaste abonnemanget hos vimla idag för typ 60kr med tipsrabatt.

Vilken operatör erbjuder billigast lösning? :slight_smile:

Edit. Verkar vara halebops lägsta abonnemang på runt 150kr plus 59kr för extra e-sim.

Vilken är snyggast tycker ni?

https://www.instagram.com/p/DAdGQreI49V/?igsh=c2Nnd3ZzaWt5a3Bx

1 gillning

svart e snyggast , men ja har själv helst ” silver”

Svart är snyggast ny, silver snyggast använd. :joy: Det ska bli intressant att se hur den svarta ser ut efter ett års användande.

1 gillning

Slog i den i en vägg igår och trodde det skulle bli en repa men den klarade sig!

1 gillning

Tänker lite så jag med, min silvriga ser ju ut som ny såhär typ ett år senare. Misstänker att om man skulle få en repa i den, skulle det synas mer på en svart. Lite som med matt lack på en bil, snyggt men får man en repa på den ser det förjäkligt ut.

Har du köpt en Ultra 2 och bytt ut ettan eller är det recensionsex du har?

Har du testat att dra den mot duschbrunnen? :joy::joy:

1 gillning

Recension! Men är kluven om jag ska köra vidare på min silvriga eller sälja den faktiskt.

Väldigt ovärt att byta skulle jag säga. Det är väl om du är väldigt sugen på sömnapné prylen eller dubbeltap, använt det kanske 5ggr totalt, varav 4 av dessa varit bara för att testa. Enda ”stora” fördelen med tvåan vs ettan skulle jag säga är 3000nits de få gånger det är väldigt stark sol ute.

Ja jag får se hur det blir, ljusstyrkan märks faktiskt av rätt mycket och batteriet räcker lite längre. Sömngrejerna använder jag inte få det är obekvämt att sova med klocka

Nu har jag ju aldrig haft en etta så svårt att jämföra kanske, men jag hade hellre lagt lite pengar på den nya Milanese loopen från Apple än att lägga den mellanskillnaden på att uppgradera 1 > 2.

Kort svar, svart!

Svart såklart!:sunglasses:

5 gillningar

Silver. Mer lik en ”riktig” klocka

4 gillningar

Klockrent användningsområde för dubbeltap som jag upptäckte igår, styra dansstopp för barnen samtidigt som man tar hand om disken och inte vill pilla på någon skärm :smile:

3 gillningar

Köpte själv en svart för att jag ville ha det. Men silver är snyggast eller kanske snyggast oftast.

1 gillning

Har just börjat testa dubbeltapp. Har ni några fiffiga användningsområden? Själv har jag testat det för att stänka av timern, kanske inte världsrevolutionerande men lite bra. Sedan funderar jag på det enda man kan göra direkt från urtavlan är att komma till traven med widgetarna? Har någon ställt in dem utifrån något smart tänkande kring dubbeltapp?

https://www.power.se/mobil-och-foto/smartwatch-och-wearables/smartwatch/apple-watch-se-gps-40-mm-stjarnglans-aluminiumboett-stjarnglans-sportband-sm/p-2668421/

Är det här den senaste SE:n?