Kikade lite på Xplora klocka till grabben... kräver abonnemang hos Xplora... eller service-avgift på nästan samma summa... man vill ju kunna köpa hårdvaran och sen välja sim själv... FAIL.
Kikade även på ZTE. Jag förstår inte hur Ida på M3 tänkte....
HUR kan man tycka att den är nästan perfekt... Är ju för tusan STOR som ett hus. Blir lätt med jackor och vinterkläder där. NEJ! bara NEJ!
Snälla Apple gören Watch YTH, och skaka om marknaden. De som finns nu är som att sätta en powerbank på grabbens handled.
Tycker SE är för dyra för en barnklocka. Tänker apple borde kuna göra samma hårdvara fast i lite mer "skyddad" hölje och få ner priset genom att ta lite äldra A cpu och skärm mm. J vad den skulle sälja.
Frågan är om marknaden finns? Med tanke på att det framförallt är lite mer obskyra kinesiska tillverkare som gör barnklockor och inga stora och etablerade tillverkare.
Mina Apple Watch håller på att förvandlas till en buggfest. Tror ni det hjälper att nollställa den? Kommer allt backas up då eller måste jag lägga in appar och appinställningar på nytt? AW 8, ett år gammal med 98% batterihälsa.
Några exempel:
Batteriet tar slut väldigt mycket snabbare efter 11.1 (tror jagd et var). Brukade ha runt 60% när jag lägger mig, nu ofta runt 20% men ibland 50%.
När jag håller in kronan för att trigga Siri så måste jag ofta göra om det flera gånger. Siri triggas i en sekund elelr två men uppfattar inga ord så den slutar lyssna.
Spökvibrationer, helt plötsligt vibrerar klockan helt uitan anledning.
Är det någon av dessa som orsakar battery drain så vill du ju inte behålla en gammal backup. Jag hade gjort en fabriksåterställning och börjat om på ny kula.
Ja, sant. Är kanske lika bra. Väntade på 11.2 men den förändrade inget. Läser dock massor om battery drain och Apple Watch så jag verka rinte vara ensam.
Nej det skulle jag inte påstå. Möjligtvis någon enstaka spökvibration nån gång ibland, men inte så mycket så det stör. Kanske händer nån enstaka gång i månaden eller nåt sådant. Har haft min Ultra2 i nästan 1,5 år. Fortfarande 100% batterihälsa och inga problem med battery drain. Drar ungefär 25-30% batteri per dygn och då sover jag med klockan.
Det går ju rätt snabbt att återställa den och prova så testa..., jag gjorde det igår kväll eftersom jag ofta har problem att få mina AirPods Pro att koppla upp mot klockan utanför wifi och iPhone. Läste in en backup, är ju ett häst jobb annars att ställa tillbaka allt.
Jag vet inte ens hur man får in en ny urtavla utanför Apples system... När klockan var ny laddade jag ned två appar, men de fungerade inte/jag fattade inte hur de fungerade.