Formel 1-VM 2024

Det här såg vi inte komma!

Eeee….va? Förstår inte logiken, kan vara betyda att det är pengarna som styr. Antingen kommer logan med mycket pengar eller har dom inte råd med något bättre

Ja, lite märkligt är det och antagligen en fråga om pengar i bakgrunden. Inte för att jag tycker att Sargent har gjort det så oerhört dåligt men inte heller så bra att han förtjänar en fortsättning över någon av dom som gjort bra ifrån sig i F2.

Vad var det jag sa. :smirk:

Kollade första avsnittet av Brawn på Disney plus. :+1:
Bra tycker jag. Ska utbilda familjen lite, frun tittar och dottern ska jag med få till att kika. Dottern har i alla fall blivit f1 fan och vi kollar alla race bokval tillsammans. :star_struck:

2 gillningar

Jag tyckte den var riktigt bra. Keanu känns genuint intresserad och verkar ha roligt. En nostalgitripp för mig då en kompis till mig fick mig att börja följa F1 lite nogrannare åren innan och 2009 var året då jag såg ett F1-lopp live för första gången.

Tycker också att hela historien fångar vad F1 handlar om i mångt och mycket, utmana regelverket och hitta nya innovativa lösningar på samma problem för att kunna köra fortare än någon annan.

2 gillningar

4 gillningar

Och så den här på det så är dom på god väg...

När man har tillräckligt stor plånbok kan man få även Marques Brownlee att bli intresserad av F1

Säga vad man vill om Liberty (att det ibland blir mer fokus på show and racing) men dom är duktiga på att marknadsföring och att nå ut till en ny publik.

Ja det är dom verkligen, bara kolla på DTS.

I detta fallet va det nog en sponsor till Ferrari. Sett flera influensers som dyker upp på F1 i samarbete med dom

Ah, jag måste erkänna att jag inte kollat på MKBHD's video än.

Om det ändå vore så väl, blir väl som vanligt att VM titelkampen är över typ när det är dags för Monacos GP :roll_eyes: Men man lever på hoppet, tänk vad kul med Ferrari och McLaren i titelkamp, det hade varit nåt det.

Skönt att slippa den holländska nationalsången någr helger men snart är vi på det igen :slight_smile:

Skulle vara kul med ett amerikanskt F1 stall:

Tror intressant skulle öka ytterligare.

Vi har ju redan HAAS som är Amerikanskts men skulle nog inte skada med ett till, fler race i USA nu också.

1 gillning

https://www.haasf1team.com/

MoneyGram Haas F1 Team has appointed Ayao Komatsu as its new Team Principal with Guenther Steiner departing the organization with immediate effect, having led its operations for the past decade.

Hoppsan, vad händer där!

1 gillning