Formel 1-VM 2023

Använder bara deras widget.

1 gillning

Jag kör också bara widgeten.

Har inte deras dyraste. Kör också bara widgets.

1 gillning

Äntligen racehelg :racing_car:

2 gillningar

Äntligen!

Lagom med kompa ut efter lunch imorgon för hinna hem till en kaffe i soffan och FP1

2 gillningar

Va det någon som kollade på Viaplays UHD sändningen förra racet? Va det strul med ljudet så som förra säsongen eller har dom fått koll på de?

Kan relatera till den utmaningen, men inte nuförtiden. :rofl:

Glömmer alltid att switcha till UHD för man missar en del har jag för mig i den sändningen. Men kanske provar i helgen.

Den skiljer sig lite, de enda jag har ”missat” på IHD sändningen är att dom inte klipper in eget bild, tex är det lång rödflagg och dom har egen reporter på plats så ser man inte den utan hör bara ljudet.

Problemet dom hade förra året va att kommentatorsljudet laggade ibland 5 sekunder, sjukt störigt att höra Janne kommentera starten när dom passerade andra kurvan

Appropå sändningar... Någon här som kör F1 TV Pro? Jag tittar alltid på för-sändningen (inför kval och race) men den verkar aldrig gå över till huvudsändningen när det är dags för kval/race, är det så? har inte vågat vänta för länge då jag är rädd att missa starten, men måste man verkligen hoppa ur sändningen och starta nästa sändning?

Jag vet faktiskt inte. Förr hoppade jag ut och in av samma skäl men kommer inte ihåg hur det var första loppet i år. Vi får prova :slightly_smiling_face:

1 gillning

Mycket trevligt att se ALO kort efter VER även om det är P1 :slightly_smiling_face:

Har för mig nu att man inte behöver byta längre från denna säsongen. I alla fall på Appletv. Men är inte helt hundra.

1 gillning

ALO höll bra även i P2. Kan bli kul det här

2 gillningar

2 gillningar

Blir kul race ikväll med Leclerc och Max som startar långt bak i fältet. :slight_smile:

2 gillningar

Verkligen! Perez en halv sekund snabbare än Alonso, men känns som han kompenserar det med sina racing skills. Räknar dock inte ut Verstappen…

3 gillningar

Ja, skulle inte bli förvånad om Verstappen vinner

2 gillningar

Inte jag heller

2 gillningar