Formel 1-VM 2023

Det är ju otroligt hur usla Mclaren är i år

3 gillningar

Ja, RIC skrattar sig hela vägen till banken efter blivit utlöst från det teamet

2 gillningar

Men den för raketen som Red Bull har i år är sanslös. När dom börjar lämna av bestraffningen på vindtunneln är dom väll bara 10 sekunder för alla andra och inte 15

Men nu får väll ändå FIA och ta skärpa sig, kan ju inte ge ett penalty 35 varv senare. Ger ju ingen sportslig chans att för ALO att hantera situationen. Vad va det som tog över halva racet att komma på de :man_facepalming:t3:

Gör inte fel från början, klantigt av klockmannen. Teamen borde ha lärt sig efter Alpine i förra racet.

Jo självklart är det så, men ändå. 35 varv.

Börjar höjas röster från alla håll redan att FIA måste hitta ett sätt att visa sin officiella tidtagning för teamen live så alla följer samma klocka, blir lite tokigt när teamen själva ska lösa de. 0,3 sekunder eller va det va senast är svårt att träffa manuellt.

Oavsett hur och vad FIA gör så blir det fel. :wink:

Verkar inte vara tiden som blev fel ser jag nu, någon som rörde bilen. Men ändå, 35 varv

Klantarsle. :rofl:

Blir det löneavdrag för 15p i konstruktörs-VM? :joy:

Degraderad till parkeringsvakt

Vilken härlig cirkus det blev :joy:

4 gillningar
4 gillningar

Helgmorgnarna är räddade i helgen iaf

2 gillningar

Hektisk helg.

1 gillning

Tur jag bara följer F1 :joy:

Vad tror ni, kan PER ge VER en match i år?

VER är nog för vass över samtliga banor, men skulle VER få problem och bryta ett par race och halka efter så absolut.

Små odds för det, han har levererat ruskigt stabilt det senaste

Ja, inget jag skulle betta på. :slight_smile:

Spännande med HAM och ALO i andra led och kul att MER är med :slightly_smiling_face:

2 gillningar