Flams och trams

Vad jag kan se så har ALLA svarat på din fråga.
Du kanske ska rannsaka dig själv och fundera på varför det är så många som anser att du trollar. För det är som vanligt när du ställer frågor så överdriver du, hittar på och insinuerar saker. Finns bara en anledning och det är att väcka känslor hos andra och det är per definition att trolla.

Edit: Efter att ha scrollat igenom svaren så har alla gett dig ett relevant svar. Så sluta leka kränkt martyr.

Jag borde inte alls nappa men jag kan ta mig tusan inte låta bli.
Om man ständigt hamnar i diskussioner där man blir anklagad för att trolla, eller är i diskussioner som mer eller mindre spårar ur och där språket ofta blir ganska hårt så kanske du borde försöka hitta den gemensamma nämnaren i alla dessa saker. Hint: det är du.
Sedan är det ju ganska klart att du ogillar apple och deras produkter och kommer troligtvis aldrig att använda dem, varför då ge sig in i diskussioner med dem som gillar apple? Varje gång jag använder en enhet med android vill jag slita skägget av mig i ren frustration, men det är ju enbart för att jag inte är van och för att jag alltid använt iOS. Men varför skulle jag då hålla på och ifrågasatta dem som använder android? Är det inte roligare och trevligare att föra en diskussion som är konstruktiv och lite trevligare?
Du vet mycket väl varför man vill testa betaversioner. Så varför fråga?

3 gillningar

Det är inte ens fel att två träter. Men vi börjar om så ser vi om du är intresserad av diskussionen

Vilka funktioner verkar vara bättre i denna version mot den förra tycker du?

Gällande Android så har jag aldrig använt mig av beta program då jag inte finner det intressant. Är sällan intresserad av nya versioner av Android ens. Möjligen One UI men det är en annan tråd.

Så här funkar det: den som ställer en fråga först får svar på den, sen kan den personen ställa en motfråga. Så svara du på mina frågor först så ska jag se om det är rimligt att besvara dig.

2 gillningar

Du har varit med sen 99mac, 99.teknikveckan tiden och försöker lura i oss att du inte förstår syftet eller varför man vill hjälpa till med att rapportera buggar?
Med den bakgrunden att du varit aktiv i forum som varit så Apple relaterat kan det inte undgått dig. Så att du ställer den frågan med dom kraftuttrycken är slutsatsen att du bara är ute efter att trolla inte så svår att göra.

Jag gav upp och Googlade de svar jag sökte. Så slipper ni mig mer i denna tråden.

Tack :pray:t3:

1 gillning

Med andra ord var du aldrig intresserad i en diskussion när du inte klarar av att svara på enkla frågor :man_facepalming:

Vad jag är intresserad av eller inte, bryr du dig inte ett dugg om, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Om jag inte lärt mig något sedan 99 tiden så kan jag meddela att din värld har totalt stått still sedan den tiden :slightly_smiling_face: Nu inser jag att jag trots allt svarar men det är för att det blev flyttat hit. Ni slipper fortfarande mig i beta tråden :slightly_smiling_face:

Vassegod det var så lite så :slightly_smiling_face:

Tycker nog att det är lite trist att det ska behöva bli så. Har du funderat på varför det verkar som att det blir så hätsk stämning kring dina inlägg? Eller har du har bestämt dig för att det är alla andras fel?

1 gillning

Du kan inte hålla dig från att slänga ut passivt aggressiva förolämpningar. Kan upplysa dig om att du vet lika lite om min värld som du vet om Apple prylar. Något som märks på dina falskt intresserade frågor.
Du har faktiskt inte svarat på någon av dom du fått.

Därför att jag fått en stämpel med att allt jag skriver om Apple är med ett syfte och pga att jag skrev "fantastiskt" så tog det fyr i.....bland många. Jag började dessutom inlägget med att det inte är något emot IOS. Flera svarade ärligt vilket jag uppskattar medan några här direkt antar att jag vill skapa en uppviglad stämning. Ärligt, men ingen som tror mig ändå så undrade jag varför så många lade ner så mycket tid på något som inte funkar alltid. Detta ligger i fantastiskt ordvalet. Jag förstår ju i grunden ett Beta program om man är utvecklare men att skapa problem med sin daily driver var mig främmande (nu absolut inget ont om de som tycker detta är kul för då tror fler att jag är på krigsstigen).

Kan bara inte fatta att vissa direkt tolkar fantastiskt i mitt ursprungliga inlägg med sådan negativkraft. Dessutom försökte jag komma igenom väggen i mitt andra inlägg och förklara men då tog brasan fyr ordentligt

Jag är van och hade jag velat skapa en riktigt dålig stämning brukar jag göra det i den där andra tråden, skämt åsido om nu någon förstår att jag skojar :wink:

I rest my case

Men jag syftar ju inte enbart på det senaste inlägget i betatråden. Jag menar generellt. Hur kommer det sig att de flesta av dina inlägg skapar hätsk stämning? För det verkar ju som att det går en bit tillbaka i tiden. Så jag frågar igen: vad tror du att det beror på? Om du nu har fått någon stämpel, vad beror det på? Är folk helt enkelt ute efter att trycka ner dig av ingen anledning alls, eller kan det vara så att du har en förmåga att uttrycka dig ganska klumpigt och provocerande i text?

1 gillning

Jag är realistisk och skriver fakta. Gång på gång så håller du på med dina insinuationer, överdrifter och hittepå fakta. När någon sen säger vad du är så beter du dig som drama queen.
Rannsaka dig själv och sluta skriv som du gör. Inte bara jag som reagerar på dina överdrifter.

Nu stänger vi den här tråden i ett dygn igen.

6 gillningar

De kanske skulle flörta lite med porrindustrin och plocka in en vibrator i batteriet :innocent:

Very, very frightning.

Sad Freddie Mercury GIF by Queen

1 gillning