Flams och trams

Städa själv så har du råd med bil :wink:

1 gillning

Nu är det ju inte det som är problemet. Råd har vi, en Tesla Y blir till och med billigare än vår XC60(möjligen lite generöst räknat på el vs. bensinpris).

Grattis till 1000 inlägg och håller med dig om det fullständigt

1 gillning

Tackar tackar! Men hur vet du antalet inlägg? :flushed::grin:

2 gillningar

NIX, det är antalet inlägg i tråden.

Och det är det jag antar han menar för xms67 har 16900 inlägg totalt i bubblan.

Nu är det inget emot IOS men vad är så fantastiskt med att installera en uppdatering under utveckling?

Man gör det för spänningen om BankID fungerar eller ej. Living on the edge!

3 gillningar

Vem har sagt att det är fantastiskt? Många gör det för att det är kul att hjälpa till att hitta buggar. Andra gör det för att dom vill vara först.

4 gillningar

Som sagt, ingenting fantastisk med det - bara roligt och intressant för vissa av oss.

4 gillningar

Har någon påstått att det är så fantastiskt? :thinking:

Med tanke på att så många här lägger tid och installerar samt diskuterar beta versioner så måste det ju vara något utöver det vanliga :slightly_smiling_face:

Testa nya funktioner.

3 gillningar

Nu är du nästan ett litet troll... det är rätt givet att andelen intresserade är högre per capita här i ett teknikforum - speciellt i en dedicerad tråd än bland folk i allmänhet.

Och det nappar rätt bra på ditt fiskande:)

Eftersom jag inte kan så mycket om den divergerade androidmarknaden, så måste jag anta att pre-releaser (beta) inte förekommer där?

3 gillningar

Nästan? Nu var du snäll.

Jag vill se det goda i människan :slight_smile:

Jag med men det finns gränser.

Ett handfull människor i ett teknikforum kanske inte är så konstigt ändå.

Men antar du är lite uttråkad igen och vill trolla runt och skapa forum för ditt tyckande om android mot Apple. Finns en specifik tråd för dig att håll dig till

1 gillning

Kanske var fantastiskt ett felaktigt uttryck. Men att min fråga angående detta gör så att jag av vissa blir fullständigt påhoppad och anklagas för trollning mm är ju helt absurt. Istället för att svara på varför detta är så intressant. Men egentligen så tyvärr hade jag inte förväntat mig mer.

1 gillning