Flams och trams

I denna tråd kommer alla kommentarer hamna som inte berör ämnen som skapats av våra användare.

Fylldålig idag? :joy::joy::joy:

2 gillningar

Han dricker ju aldrig så han är inte van vid dagen-efter upplevelsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oj då kommer denna tråd bli oerhört stor för vad jag kan se så spårar dom flesta trådar ut i offtopic snabbt. Vad är det man brukar säga “Har man inte jobb så skaffar man sig det” :wink:

2 gillningar

Han kan nog bli fylldålig på alkoholfritt i de mängder han inmundigar. :joy::joy::joy:

Troligvis kommer @Esse att behöva stycka upp denna monstertråd innan Oktobers utgång. :joy::joy:

Spiken på skallen. :laughing:

Troligtvis kommer 99% av dina inlägg hamna här , precis som detta inlägg kommer flyttas …!

1 gillning

Behövs en gen2 av den här tråden.

Givetvis, jag känner mig hedrad att för en gångs skull kunna bidra. :joy::joy::joy:

Japp , nu fick du en till tråd - bara köra på :+1:t2: ( o håll alla dina lustiga flamsiga ironiska kommentarer här tack ).!!

1 gillning

Du menar så resten av forat stannar upp och all aktivitet blir i denna tråd??? :+1::heart::joy:

Dom kommer få anställa en till admin som bara flyttar dina inlägg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Hoppas bara inte de höjer Patreon avgiften för mig, då måste jag ju starta en fundraiser tråd också. :joy::joy:

Tur du skrev här annars hade inlägget flyttats hit , så nu har ja ”tystat” denna tråden ( de gör man i inställningar för er som oxå vill slippa se allt detta ) o så hoppas ja lite mera ot och flamsiga inlägg flyttas hit , ja trodde att jag och @Sevis var flamsiga men ack så fel ja hade !

1 gillning

Hehe… det här luktar bostadsrättsförening…:sweat_smile:

Håll er till ämnet tack!:sunglasses:

1 gillning

Äntligen någon i tråden som förstår! :+1:t2:

Picture in picture?. :sweat_smile:

Och folk påstår att det inte finns vampyrer. Den enda logiska förklaringen!