Du menar upp med vibratorn och sedan på med VR ögonen och skalla ner blå piller från apotekshyllorna.
Typ så, men det kanske räcker med att lägga den i fickan
Fanns ju blå piller i automaten du fotade
Jag köpte inget där, har ju inga kontanter. Är ju inget djur.
...och vi kommer inte få läsa om att ett antal skåp är sönderslagna och rånade utifrån en specifik rutt..?
Inte troligt, möjligtvis vittjade skåp men inte sönderslagna.
Bara när du ska till djuraffären.
Du är galet snabb när jag skriver något sådant...
Om Blackburn ändå kunde vara så snabba....
Det tog 3 år för Blackburn att vinna Premier League. Liverpool behövde 28 år.
Så det är längre turneringar i Liverpool?
och det krävdes det en tränare från liverpool och det var 30år sedan.... och 11 år sedan ni spelade i PL....såååååååå
Det krävdes en tränare från Tyskland för att ni skulle vinna.
Blackburn, de har ju t o m Trelleborgs FF slagit ut. Med general Tom Prahl vid rodret, tränare från Skåne.
Det ska vi vara tacksamma för. Blackburn hade aldrig vunnit ligan om de skulle fokusera på både den och UEFA-cupen.
Har jag gett det intrycket? Jag spelar i stort sett bara på Stryktipset (64 rader varje vecka under säsongen), Europatipset (ibland) och en och annan omgång på Topptipset om jag ser en intressant kupong.
Sedan tävlar jag med en vän i ett kalkylblad hela Serie A-säsongen. Det har vi gjort i många år. Vi tippar alla Serie A-matcher (kryddade med tre matcher från andra ligor) hela säsongen och för statistik. Inga pengar inblandade.
Trodde du bettade på varje match typ, då du brukar skriva saker som att du kör all in när det händer nåt och prata odds etc. Sorry om jag missuppfattat dig, var inte meningen att vara anklagande på något sätt, menar bara att du brukar vara duktig på att tippa.
Kollade precis och jag har spelat på Oddset sex gånger det senaste året och vunnit två gånger. Så en gång varannan månad verkar jag spela då.